نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آذر 1401 - 16:25
تیم نفت و گاز گچساران می تواند با پوشش ضعف های خود و کسب پیروزی های بیشتر در بازی های خانگی بار دیگر به صدرجدول گروه دوم لیگ دوفوتبال بازگردد و مدعی شماره یک صعود به لیگ یک باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت های فصل جاری لیگ دو فوتبال کشور شروع بسیار امیدوارکننده و پر انگیزه ای از خود به نمایش گذاشته و نگاه فوتبال دوستان گچسارانی را به سمت خود معطوف کرده است.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در چند فصل گذشته حال و روز خوبی نداشت و از جمع تیم های مدعی صعود لیگ دو فاصله گرفته بود و عملکرد درخشان گذشته را هم نداشت، اما در این فصل با یک عملکرد خوب، مجددا رنگ و بوی تازه ای به خود و لیگ دو کشور داده است.

این تیم با جذب "داریوش یزدی"(بازیکن اسبق استقلال تهران)، مربی خوزستانی و نام آشنایی فوتبال کشورمان از همان ابتدا نشان داد که به دنبال ایجاد وضعیت متفاوتی برای فصل جاری است و داریوش یزدی با سابقه و تجربه فراوان برای دومین بار و پس از 6 فصل مجدد هدایت طلایی پوشان نفت را برعهده گرفت.

از این رو "داریوش یزدی" همانند سال 95 ، "افشین کمایی" را به عنوان دستیار اول کنار خود می دید و در این فصل علاوه بر او، مربی کارکشته و خوش فکری همچون "شهرام مهرپیما" را هم به کادر خود اضافه کرده تا در کنار دو مربی جوان و خوش آتیه بومی یعنی "نبی الله اسدی" و "علی رعیت" که سابقه شاگردی خود یزدی در همین تیم را هم داشتند و به همراه مکوندی که مربی دروازبان ها است؛ بازهم کادرفنی خوبی تشکیل داده باشند که این اقدامات نوید روزهای خوبی برای نفتی ها می دهد.

با این تفاسیر نیز درابتدای امر کادرفنی دست به خانه تکانی بزرگی در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران زد و در راس آنها، داریوش یزدی اقدام به برگزاری تست فنی از کلیه علاقمندان به فوتبال در استان و حتی کلیه استان های همجوار نمود و پس از برگزاری چندین جلسه در مدت زمان دو هفته، در یک فضای آزاد و سالم رقابتی چندین بازیکن را از بین حاضرین در تست فنی انتخاب کرده که در ادامه این بازیکنان به عضویت تیم درآمدند .

همچنین تست های فنی از بازیکنان فصل های گذشته هم انجام شد و در مجموع تعدادی از این بازیکنان توانستند نظر کادرفنی را برای حضور در تیم نفت و گاز در فصل جدید جلب کنند.با این وجود نیز شاگردان یزدی فصل را رویای و بسیار فراتر از حد انتظار آغاز کردند و در چهار بازی ابتدای فصل، چهار پیروزی پیاپی بدست آوردند و بر صدر جدول گروه دوم تکیه زدند.

کسب هر 12 امتیاز ممکن از چهار بازی ابتدای فصل و زدن 10 گل و تنها یک گل خورده ، نفتی های گچساران را در قامت تیمی مدعی به سایر تیم های حاضر در گروه دوم رقابت های لیگ دو معرفی کرد.

بنابراین در ادامه کارهم زرد پوشان نفت وگاز گچساران، هفته پنجم در زمین تیم رده دومی شهرداری نوشهر به تساوی رسید و همچنان در یک رقابت تنگاتنگ صدر جدول را حفظ کرد. البته در هفته ششم و در یک بازی یک طرفه خانگی و در روزی نفتی ها یک پنالتی را هم از دست دادند ، یک شگفتی رقم خورد و این تیم اسیر تیم شهرداری بندرعباس شد و با نتیجه یک بر صفر بازنده شد.

اما در هفته هفتم نفتی ها به گیلان رفتند و آنجا هم مغلوب تیم قدیمی و ریشه دار "داماش"شدند و صدرجدول را به تیم "شهیدقندی یزد" واگذار کردند، با این دو باخت پیاپی و کم شدن اختلاف نفتی ها با سایر رقبا، تنور رقابت در این گروه داغ تر از قبل شد.

با این وجود برخی تحلیل ها مبنی بر اینکه نفت وگاز می تواند به روند پیروزی بازگردد و دوباره صدرنشین شود، روحیه تیم را بالا می برد و درنتیجه شک و تردید را از کنار تیم برطرف می کند. نفتی ها در هفته هشتم در زمین حریف و در کرج ، نمایش قدرت به راه انداختند و در یک بازی هوشمندانه و پر تلاش توانستند میزبان خود، "شهدای رزکان کرج" را با سه گل پشت سر بگذارند و با یک پیروزی درخشان سه بر صفر خارج از خانه، به کورس رقابت برای صعود و قهرمانی نیم فصل اول بازگردند.

شاگردان "داریوش یزدی" تا اینجای فصل از هشت بازی انجام داده شده خود، 5 پیروزی و 2 شکست و یک تساوی بدست آورده است و با 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و تاکنون یکی از مدعیان اصلی این گروه بوده است .

با توجه به این نمایش خوب در بازی های این فصل، تیم نفت و گاز گچساران می تواند با پوشش ضعف های خود و کسب پیروزی های بیشتر در بازی های خانگی بار دیگر به صدرجدول گروه دوم این رقابت ها بازگردد و مدعی شماره یک صعود از این گروه باشد.

گفتنی است دیدار بعدی این تیم در هفته نهم رقابت‌ها در روز سه شنبه 15 آذرماه و در  ورزشگاه شهدای گچساران در مقابل شهرداری بم خواهد بود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها