نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. فروردين 1401 - 8:22
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور، میهمان خود ایرانجوان بوشهر را با شکست پرگل بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شامگاه دوشنبه ۲۲ فروردین ماه در ورزشگاه شهدای نفت میزبان تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر بود که در دومین دیدار خود در سال جدید توانست حریف بوشهری را با نتیجه پر گل سه بر صفر شکست دهد.

گل‌های شاگردان "عزیز فریسات" در این دیدار را "بهنام بازرگان" ، "داریوش بخت" و "رضا نجاری" در نیمه دوم، وارد دروازه حریف خود کردند.

با این تفاسیر تیم نفت و گاز گچساران توانست به روند 9 هفته ناکامی خود در کسب پیروزی در این دیدار خانگی پایان دهد و با این برد پر گل به لحاظ امتیازی وضعیت خود در نیمه دوم جدول رده بندی رقابت ها را سرو سامان دهد.

اگرچه این پیروزی شیرین می تواند در ادامه رقابت ها کمک زیادی به لحاظ روحی و روانی به نفتی ها داشته باشد و استرس و فشار را از دوش کادر فنی و بازیکنان کم کند.

بدین ترتیب پسران طلایی پوش نفت وگاز گچساران با کسب این برد و با ۲۳ امتیاز در همان رده نهم جدول باقی ماندند و فاصله امتیازی خوبی با منطقه سقوط به دسته پایین تر نیز ایجاد کردند.

گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب پنج برد ،هشت تساوی ، شش باخت و کسب 23 امتیاز در رتبه نهم جدول رقابت های گروه اول قرار دارد

تصاویری از این دیدار را شاهد باشید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها