نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. ارديبهشت 1400 - 11:05
محمد رمضانی گفت:در راستای رزمایش کمک مومنانه، روزانه یک هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه موکب طریق الکربلا گچساران تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود که این طرح تاپایان ماه مبارک ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی،مسئول موکب طریق الکربلا در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقدامات این موکب در ماه مبارک رمضان و کمک های مومنانه گفت:طرحی به عنوان "علی یاوران" را در برنامه موکب داریم، که در این طرح غذای گرم(وعده سحر)  در بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا توزیع می شود.

وی افزود:شناسایی افراد نیازمند توسط گروه های اجتماعی موکب طریق الکربلا انجام می گیرد،توزیع سحری در ساعت 3بامداد با هماهنگی قبلی تحویل خانواده نیازمند روزه دار می شود و میانگین توزیع وعده سحر یک هزار پرس غذا بوده است.

رمضانی تصریح کرد:کل این مهم توسط کمک های مردمی هزینه شده است که در آشپزخانه رسمی خود موکب طریق الکربلا پخت می شود،این طرح از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده که ان شاءالله تا پایان ماه مبارک رمضان هم ادامه دارد.

وی ادامه داد:موردی دیگری که هم قابل عرض است اینکه به مناسبت میلاد کریم اهل بیت علیهم السلام نیز علاوه بر توزیع وعده سحری تعداد 2هزار پرس غذای گرم (وعده افطار) نیز بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع خواهد شد.

مسئول موکب طریق الکربلا گفت:در محلات گروه های اجتماعی مردمی وابسته به موکب تشکیل شده اند که متشکل از مسئول پایگاه مقاومت بسیج، مسئول هیات مذهبی،معتمدین و روحانی محل هستند که کار شناسایی خانواده های نیازمند را انجام می دهند.

رمضانی اظهار کرد:موکب طریق الکربلا پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه و مواسات در نیمه شعبان سال گذشته باز هم پای کار مردم آمدند که این کمک های مومنانه همچنان با جدیت تمام تا نابودی کامل بیماری منحوس کرونا در شهرستان گچساران ادامه خواهد داشت.

وی افزود:موکب طریق الکربلا پنج سال پیش به عنوان اولین موکب شهرستان به جهت خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله علیه السلام در این شهرستان راه اندازی شد که تا به امروز خدمات ارزشمندی را به مردم در بحث های مختلف ارائه داده است.

رمضانی تصریح کرد:موکب طریق الکربلا علاوه بر خدمات رسانی به زوار اربعین ،در بحث سیل لرستان،خوزستان و سیستان و بلوچستان  و همچنین زلزله کرمانشاه ، سی سخت و دیگر موارد نیز خدمت رسانی مطلوبی به هموطنان داشته است.

وی در پایان گفت:با توجه به وضعیت بحرانی کرونا در شهرستان و تعطیلی چند هفته ای کسب کار همشهریان عزیز و شرایط نامطلوب اقتصادی امیدواریم کما فی سابق مردم همکاری لازم با موکب طریق الکربلا را داشته باشند و افرادی که توانایی دارند پای کار بیایند تا از این بحران هم به خوبی عبور کنیم.

ادامه تصاویر را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها