نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. آبان 1399 - 10:31
150 بسته گوشت گوسفندی در قالب بسته‌های دو کیلویی با مشارکت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و موسسه خیریه حضرت خدیجه قم بین نیازمندان ،ایتام و مستمندان گچساران توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رجبی، مدیرکانون فرهنگی هنری باقرالعلوم گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در این خصوص گفت: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک‌های مؤمنانه، کانون های فرهنگی و هنری مساجد گچساران همگام با سایر نیرو‌های جهادی برای کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده ناشی از بیماری کرونا، ۳۰۰ کیلو گوشت گوسفندی گرم را تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

وی افزود: با توجه به رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس کمک ها و اعطای بسته ها نیز در قالب گوشت خام تحویل نیازمندان شد که با توجه به اینکه برنامه پخت غذای گرم تا حدودی تحت شعاع بیماری کرونا قرار گرفته است، توزیع کمک ها هم بیشتر به این مسیر سوق داده شد.

رجبی در ادامه گفت:بنابراین به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و در ادامه رزمایش کمک مومنانه 150 بسته گوشت گوسفندی در قالب بسته‌های دو کیلویی با مشارکت کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان و موسسه خیریه حضرت خدیجه قم بین نیازمندان ،ایتام و مستمندان این شهرستان توزیع شد.

وی تصریح کرد: این فعالیت های جهادی و خودجوش به همت فعالان کانون های فرهنگی و هنری باقرالعلوم مسجد امام حسین (ع)  و نیز کانون فرهنگی هنری حدیث مسجد النبی (ص) این شهرستان انجام گرفت که باید اذعان داشت که امروز جوانان با محوریت مساجد، یاری گر نیازمندان در روزهای سخت ناشی از شیوع کرونا هستند که همواره نقش خود را در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی به شایستگی ایفا می کنند.

در بحران شیوع کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، به تبع تعداد زیادی از خانواده ها نیز دچار آسیب اقتصادی شدند که رهبر معظم انقلاب دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را در نیمه شعبان امسال صادر فرمودند.

رزمایش همدلی و کمک مومنانه توسط ناحیه مقاومت بسیج گچساران،سازمان ها، نهادها،گروه های جهادی،موکب ها،هیئات مذهبی و خیرین از اردیبهشت ماه آغاز شده است و همچنان با شناسایی افراد نیازمند و افراد خسارت دیده در بحران کرونا ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها