نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. خرداد 1399 - 18:47
مناطق کم برخوردار شهردوگنبدان، کانون اصلی اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی شهرداری برای رونق، پویایی،ساماندهی و سرزندگی این محلات است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسعود ظفری،شهردار دوگنبدان در خصوص ادامه نهضت آسفالت در این شهر گفت:طی سنوات گذشته بازسازی منازل محلات بافت فرسوده و حفاری های دستگاه های اجرایی جهت خدمات رسانی هرچه بهتر به ساکنین این مناطق، مشکلات بسیاری مازاد بر فرسودگی معابر موجود ایجاد کرده است.

وی افزود:بنابراین در راستای ایجاد عدالت اجتماعی در توزیع بودجه‌ها و پروژه های عمرانی در محلات کم‌برخوردار، همراه با آسفالت سایر نقاط شهر و حل بخش کوچکی از مشکلات آسفالت معابر ساکنین این محلات، عملیات روکش آسفالت معابر بافت فرسوده ،محله سادات حدفاصل چهار راه فرمانداری تا خیابان تربیت معلم  و نیز تعدادی از کوچه های وصال این محله از محل اعتبارات بازآفرینی شهری آغاز شد.

شهردار دوگنبدان درادامه تصریح کرد:انشالله به زودی محله رادک این شهر هم عملیاتی خواهد شد و از مجموعه راه و شهرسازی به خاطر پیگیری های لازم قدردانی و تشکر می کنم.

ظفری در ادامه با اشاره به طرح بازگشایی مسیرهای درون محله ای نیز اظهارکرد:بازگشایی ،سهولت و تعدد در مسیرهای درون محله ای باعث ایجاد رونق،پویایی و سر زندگی در محلات خواهد شد.

وی افزود:بنابراین یکی از مطالبات به حق کسبه و اهالی محترم مدرس شخصی در دهه گذشته اتصال خیابان ۲۴ متری فردوسی به بلوار معلم (گلستان) ،میدان فردوسی و بلوار بهمن بیگی بوده است .

شهردار دوگنبدان تصریح کرد:علی رغم طرح موضوع در ادوار گذشته شورای ترافیک و رد شدن طرح، بحمدالله در سال ۹۷ جهت مرتفع کردن این مهم پس از بررسی ها ، مطالعات و ارائه طرح توجیهی ترافیکی توسط شهرداری دوگنبدان، طرح مذکور مورد تایید شورای محترم ترافیک شهرستان و استان قرار گرفت.

ظفری درادامه گفت:بلافاصله عملیات خاکبرداری،زیر سازی واجرای جدول گذاری با طرح هندسی کارشناسی شده و استاندارد ازمحل درآمدهای داخلی شهرداری ( پروانه ها و پایان کارهای ساختمانی ، عوارض سالیانه و ...) نیز صورت گرفت.

وی افزود:انشاءالله در روزهای آینده با آسفالت مسیر خیابان مدرس شخصی به بلوار بهمن بیگی شمالی ، بلوار معلم و میدان فردوسی شاهد رونق ، پویایی و سرزندگی بیشتر در محلات مذکور خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها