نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. مرداد 1400 - 13:37
مسعود ظفری گفت: رینگ داخلی کوی رزمندگان از شاهد شرقی ۴ تا شاهد شرقی ۱۴ با انجام عملیات زیر سازی ، دال گذاری و آسفالت به زیر بار ترافیکی رفته و هم اکنون قابل بهره برداری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امروزه یکی از معضلات اساسی و زیرساختی در هر منطقه ای نبود آسفالت معابر، کوچه ها و خیابان ها است که می تواند موجبات نارضایتی بسیاری از شهروندان را نیز به همراه داشته باشد،هرچند رسیدگی به وضعیت آسفالت هر نقطه ای از شهر را می تواند یکی از مهمترین اقدامات و وعده‌های شهرداری به مردم برشمرد.

 

اگرچه بنا به ارائه دادن خدمات شهری مطلوب به شهروندان از سوی شهرداری،اما هنوز در برخی مناطق شهر گچساران شاهد نبود آسفالت معابر ،خیابان ها و کوچه هایی هستیم که به تبع خاکی بودن آنها هم وضعیت نامناسبی را در آن منطقه ایجاد کرده و مشکلات فراوانی نیز در رفت و آمد ، پاکیزگی و بهداشت محیط برای شهروندان هم بوجود آورده است.

 

با این وجود ، برخی از خیابان ها و کوچه های گچساران همچنان تشنه آسفالت هستند که به نوعی با گلایه و اعتراض شهروندان هم روبرو شده،به طوری که آن ها می گویند بیش از چندین سال است که رنگ آسفالت را در برخی از معابر این شهرستان به چشم ندیده اند و یا هنوز هم اقدام مناسبی به جهت بهسازی اینگونه مناطق از سوی متولان امر انجام نشده است.

 

بنابراین یکی از این معابر و خیابان ها در کوی رزمندگان واقع شده است که بسیاری از ساکنین این نقطه از شهر از وضعیت نامناسب آسفالت و نیز خاکی بودن قسمتی از این معابر گلایه ها داشتند چرا که رفت و آمد و نیز تردد بسیاری از خودروها با توجه به عدم بهسازی و آسفالت برخی معابر نیز مشکلاتی را برای ساکنین بوجود آورده بود.

با این تفاسیر  نیز شهردار دوگنبدان،در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص  مرتفع شدن این مشکل در کوی رزمندگان این شهر گفت:وظیفه و عملکرد خیابان اصلی کوی رزمندگان جمع و پخش کنندگی ترافیک در این منطقه است و یکی از پارامتر های تعیین کننده در طراحی معابر و مشخص کردن عرض معابر هم شاخص جمعیت منشعبات معبر و پیش بینی توسعه آتی محله و کوی حاشیه خواهد بود.

مسعود ظفری افزود:متاسفانه در ادوار گذشته به دلیل عدم مطالعات کافی در طراحی و اجرای خیابان اصلی کوی رزمندگان، امروزه اهالی محترم نیز با مشکلات ترافیکی این خیابان مواجه هستند.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد:بنابراین در دفتر فنی شهرداری پس از انجام مطالعات لازم در خصوص پتانسیل های منطقه و بررسی آلترناتیو ها به این نتیجه رسیدیم که احداث رینگ های درون محله ای در کاهش ترافیک خیابان اصلی رزمندگان تاثیر گذار خواهد بود.

وی در ادامه اظهارکرد:در همین راستا و با بکارگیری از توان داخلی شهرداری رینگ داخلی کوی رزمندگان (حاشیه کانال از شاهد شرقی ۴ الی شاهد شرقی ۱۴) با انجام عملیات زیر سازی ،دال گذاری و آسفالت به زیر بار ترافیکی رفته و هم اکنون جهت استفاده همشهریان گرامی قابل بهره برداری است.

ادامه کلیپ را می توانید در زیر مشاهده کنید:

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها