نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مهر 1401 - 11:38
انتظار می رود شهرداری و متولیان امر نسبت به آسفالت برخی از معابر و خیابان های شهر گچساران که خاکی هستند، اقدام کنند تا به گفته ساکنین این مناطق طعم زندگی بدون خاک را بچشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،امروزه یکی از معضلات اساسی و زیرساختی در هر منطقه ای نبود آسفالت معابر، کوچه ها و خیابان ها است که می تواند موجبات نارضایتی بسیاری از شهروندان را نیز به همراه داشته باشد، هرچند رسیدگی به وضعیت آسفالت هر نقطه ای از شهر را می تواند یکی از مهمترین اقدامات و وعده‌های شهرداری به مردم برشمرد.

اگرچه بنا به ارائه دادن خدمات شهری مطلوب به شهروندان از سوی شهرداری، اما هنوز در برخی مناطق شهر گچساران شاهد نبود آسفالت معابر و خیابان هایی هستیم که به تبع خاکی بودن آنها هم وضعیت نامناسبی را در آن منطقه ایجاد کرده و مشکلات فراوانی نیز در رفت و آمد ، پاکیزگی و بهداشت محیط برای شهروندان هم بوجود آورده است.

با این وجود، برخی از خیابان های گچساران همچنان تشنه آسفالت هستند که به نوعی با گلایه و اعتراض شهروندان هم روبرو شده،به طوری که آن ها می گویند بیش از چندین سال است که رنگ آسفالت را در برخی از معابر این شهرستان به چشم ندیده اند و یا هنوز هم اقدام مطلوبی به جهت بهسازی اینگونه مناطق از سوی متولان امر انجام نشده است.

بنابراین یکی از این معابر حدفاصل کوی 500 دستگاه مستقیم(آپارتمان ها) و کوی ادارات گچساران است که بسیاری از ساکنین این نقطه از شهر از وضعیت نامناسب آسفالت و نیز خاکی بودن این خیابان پر رفت و آمد گلایه ها دارند و می گویند:در این خیابان شاهد رفت و آمد و نیز تردد بسیاری از خودروها هستیم اما خاکی بودن نیز مشکلاتی را برای ساکنین بوجود آورده است.

در ادامه یکی از ساکنین این منطقه می افزاید:معتقدم که کارهای شایسته ای در بحث نهضت آسفالت در این شهر از سوی شهرداری انجام شده اما باید توجه کرد تردد خودروها و حتی نیز خاکی بودن این مسیر از دیگر دغدغه های ساکنین آپارتمان نشینان منطقه 500 دستگاه محسوب شده که انتظار می رود شهردار پرتلاش گچساران اقدامات لازم را انجام دهد تا مردم این منطقه هم طعم زندگی بدون خاک را هم بچشند.

یکی دیگر از ساکنین ادامه می دهد:بیش از 20 بلوک آپارتمانی در مجاورت این بلوار احداث شده است که با این بلوار خاکی هیچ همخوانی هم ندارد ،بنابراین ترمیم و آسفالت این بلوار که به نوعی یک راه میان بُر از منطقه 500 دستگاه تا کوی ادارات است باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد.

بانویی که در این منطقه ساکن است در ادامه نیز می گوید:این خیابان در فصل تابستان به خاطر خاکی بودن و نبود آسفالت، گرد و خاک همه جا را می گیرد و در فصل زمستان و بارندگی هم مشکلات خاص خودش را دارد که بازهم انتظار داریم مسئولین شهری به رفع این مشکل همت کنند.

براین اساس، انتظار می رود شهرداری و متولیان امر نسبت به آسفالت برخی از معابر و خیابان های شهرمان که خاکی هستند اقدام کنند تا هم در تردد به سهولت انجام شود و هم به گفته اهالی این مناطق طعم زندگی بدون خاک را بچشند. 

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها