نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. اسفند 1397 - 22:24
سرمربی نفت و گازگچساران:تیم نفت و گازگچساران در دیدار حساس با نیروی زمینی تهران مظلوم واقع شد و متاسفانه حق این شهر ،مردم و بازیکنانم در آن بازی ضایع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرمربی نفت و گازگچساران در گفت و گوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص حواشی دیدار با نیروی زمینی تهران،گفت:در دیدار با نیروی زمینی تهران ،تیم نفت و گازگچساران مظلوم واقع شد و متاسفانه حق این شهر ،مردم و بازیکنان در آن بازی ضایع شد.

وی درادامه در بخشی از سخنانش نیز تصریح کرد:الان مسئولین نفت، نماینده محترم و دیگر مسئولین شهرستان باید به حمایت این تیم بیایند،چرا که  پنج بازی حیاتی دیگر مانده است و باید شرایطی را برای این تیم بوجود بیاورند که یکدست و یکدل در سال آینده قهرمانی صعود به لیگ یک را جشن بگیریم.

جهانبخش عنبریان،مدیرعامل فوتبال نفت و گازگچساران نیز در ادامه این گفت و گو درباره آخرین وضعیت این تیم،گفت:همه مسئولین از شهرستان تا استان لازم است که با همدلی این تیم را حمایت کنند؛و درباره دیدار با نیروی زمینی هم با جدیت بدنبال دفاع از حق تیم نفت و گازگچساران هستیم .

وی درادامه افزود:در خصوص بودجه و مسائل مالی تیم فوتبال نفت و گازگچساران هم در شرایط بسیار سختی قرار داریم، اما با این وجود شرایط نیزخوب مدیرت شده است ؛ اماخواهشی هم از متولیان امر دارم که بحث های مالی و بودجه ای تیم و بازیکنان را مرتفع کنند تا خدایی نکرده در روند نتایج و عملکردفنی تیم خلل و مشکلی ایجاد نشود.

گفتنی است تیم نفت و گازگچساران در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور با نتیجه پرگل 4بریک تیم خیبرخرم آباد را درهم کوبید.در ادامه صحنه های حساس و گل های این دیدار و نیز مصاحبه اختصاصی با بازیکنان و مسئولین تیم را مشاهده نمایید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها