نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. دى 1397 - 16:10
تیم نفت و گاز گچساران درچارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، مقابل میزبانش نفت امیدیه به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز از سری مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور و در هفته اول نیم فصل دوم این رقابت ها دو تیم نفت و گازگچساران و نفت امیدیه مقابل هم صف آرایی کردند.

این دیدار که در ورزشگاه نفت امیدیه برگزار شد،نفتی های گچساران در پایان این دیدار موفق شدندبا گل های "رضا قیالی" در دقیقه 41نیمه اول و نیز گل دقایق پایانی (94)"سعید بحرکاظمی"  نفت امیدیه را شکست دهند،تک گل نفت امیدیه درنیمه اول این دیدار به ثمر رسید.

در اين بازی زيبا و پر برخورد بازيكنان با تعصب نفت و گازگچساران صاحب موقعيت های خوبی برای گلزنی هم شدند که با بی دقتی بازیکنان به هدر رفتند.

نفتی های گچساران در این دیدار از ابتدا با ترکیب عباس بختیاری، سیروس صادقیان، محمد مجرد، امین عباسی، علی حدادی، اسماعیل هاشمی، محمدرضا خاتم نژاد، علی کرمی، وحید امانی، رضا قیالی و سهیل صالحی گام به میدان مسابقه گذاشتند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با انجام 13بازی، 6 برد، 3 مساوی، 4باخت و با کسب 21 امتیاز در رده سوم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است؛تیم نفت وگاز گچساران نیزدر دیدار قبلی خود با تیم شهرداری بندرعباس با نتیجه یک برصفر پیروز شده بود.

تیم نفت و گاز گچساران در این فصل از رقابت ها با تیم های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر،پاس همدان، بعثت کرمانشاه،نیروی زمینی تهران،خیبر خرم آباد،شهدای بابلسر،نفت امیدیه، شهرداری فومن،پرسپولیس گناوه وشهرداری بندرعباس در گروه دوم رقابت ها قرار دارد.

تیم های چوکا تاش،اتحاد کامیاران،شهرداری بم،مس نوین کرمان،استقلال اهواز،کاسپین قزوین،شهرداری همدان،فولاد نوین اهواز،داماش ایرانیان،مقاومت تهران،سردار بوکان،خوشه طلایی ساوه و ایرانجوان بوشهر در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارند.

از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و یک تیم هم از طریق پلی اف به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می کند،از هر گروه نیز2 تیم به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد که باید دید نفتی های گچساران در پایان این رقابت ها می توانند همچون فصل های گذشته در جمع مدعیان صعود به لیگ یک قراربگیرد.

سایرنتایج دیدارهای همزمان این گروه با جدول رده بندی را مشاهده نمایید.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها