نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آذر 1397 - 10:46
تیم نفت و گازگچساران در روزهای اول و دوم از مرحله نخست رقابت های لیگ برترواترپلو مقابل تیم های نفت امیدیه و شهید نوفلاح تهران به میدان رفت اما باوجود تلاش های بسیار بازیکنان بومی و جوان این تیم متحمل شکست شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،کاروان نفت و گاز گچساران صبح سه شنبه گذشته برای شرکت در مرحله نخست بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو کشور که با حضور ۸ تیم در استخر ۹ دی تهران برگزار می شود، راهی این مسابقات شد.

مرجله اول این مسابقات که به صورت متمرکز رفت و برگشتی برگزارمی شود ،به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی و سایپا به مدت سه روز برگزار و سه مرحله دیگر مسابقات در شهرهای تیم های حاضر در لیگ برتر نیز برگزار خواهند شد.

در نخستین روز این مسابقات تیم نفت و گاز گچساران از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه ١٤آذرماه به مصاف نفت امیدیه رقیب دیرینه خود رفت که درپایان با نتیجه 7بر3مغلوب حریف خود شد.

نفتی های گچساران در این مرحله و دردومین بازی خود به مصاف تیم واترپلو شهید نوفلاح تهران رفتند که باز هم متحمل شکست شدند و این دیدار را با نتیجه 8بر7به حریف تهرانی واگذار کردند.

در ادامه مسابقات مرحله نخست بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو ،تیم نفت و گاز گچساران به مصاف سایپا تهران خواهد رفت که این دیدار از ساعت 15:30 روز جمعه 16آذر در استخر 9 دی تهران برگزار خواهد شد.

درحالی تیم نفت و گاز گچساران به مصاف تیم سایپای قدرتمند می رود که در دو بازی خود تیم های نفت امیدیه و شهید نوفلاح تهران با نتایج سنگین شکست داده است.

باید توجه داشت که تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در این فصل از رقابت ها به صورت صد در صد بومی بسته شده و با انگیزه بسیار بالا در مسابقات شرکت می کند،در طی چهار ماه گذشته بدنه این تیم به صورت رسمی با سرمربی جدید بومی و بازیکنان پرورش یافته در همین باشگاه شکل گرفته و تمرینات خوبی نیز تا امروز داشته است.

تلاشهای مدیران و روسای ورزش این شرکت برای ادامه حضور این تیم در لیگ برتر قابل تقدیر است که با توجه به کاهش بودجه ورزش نفت این تیم همچنان با انگیزه در مسابقات شرکت می کند.

تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در فصل جدیدلیگ برتر را کسری موسوی، حبیب اسدی آقاجری، شایان آب میخک قشقایی، بهراد بهمنی آزاد، آرش شعری، سید علی حسینی، متین لرکی، مهرعلی بارون زاده، پیام نگاه داری، بیژن شعری، مهدی رضازاده ، بهزاد بهمنی آزاد، آرین اسکندری تشکیل می دهند.

اعضای کادر فنی و اجرایی این تیم آقایان علی رفیعی سرپرست، آرش حاتمی سرمربی و نیما جمشیدی به عنوان مربی شکل می دهند.

یکی از نقاط قوت تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در فصل جدید لیگ برتر وجود کادر فنی کاملا بومی و پرورش یافته رده های پایه همین باشگاه است که زیر نظر مربیان و پیشکسوتان واترپلو گچساران و ایران رشد و پرورش یافته و امروز به عنوان مربیان با دانش در عرصه ملی کسب تجربه خواهند کرد.

تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در این دوره از مسابقات با تکیه بر بازیکنان بومی و جوان خود سعی دارد نسل جدید از بازیکنان مستعد و توانمند خطه ورزشکار پرور گچساران را به جامعه شنا و واترپلو ایران معرفی کند.

گفتنی است در روزهای اول و دوم این مرحله از مسابقات تیم نفت و گاز گچساران جوان مقابل تیم های نفت و امیدیه و شهید نوفلاخ به میدان رفت اما باوجود تلاش های بسیار بازیکنان بومی و جوان این تیم تاکنون نتیجه ای کسب نکرده است.

درادامه تصاویری زیبا از مرحله نخست این رقابت ها در استخر9دی تهران را مشاهده نمایید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها