نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آذر 1397 - 0:47
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با کسب ۳ امتیاز مقابل بعثت کرمانشاه خود را از میانه جدول جدا و با کسب ۱۵ امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به سایر رقبا در رده سوم جدول قرار گرفت و دوباره به جمع مدعیان صعود به لیگ یک اضافه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در اوایل فصل با توجه به امکاناتی که مدیران این تیم در اختیار مربیان وقت خود قرار داده بودند جزء مدعیان اصلی صعود به لیگ یک محسوب می شد اما این تیم با هدایت "علی نیکبخت" سرمربی ناموفق و برکنار شده خود نتوانست انتظارات مدیران و هواداران این باشگاه را برآورده کند تا این تیم وارد شرایط بحرانی شود.

گچسارانی ها تا قبل از بازی با بعثت کرمانشاه با کسب ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته بودند،اما اینبارمدیران باشگاه نفت و گاز با اعتماد به "حسن عنبریان" مربی جوان و بومی خود هدایت تیمشان را موقتا در دیدار مقابل بعثت کرمانشاه به وی سپردند ، عنبریان و شاگردانش دراین دیدار با عملکرد مطلوب و ارائه بازی هجومی و در نهایت پیروزی برابر بعثتی ها جواب اعتماد مدیران این باشگاه را دادند و آنها موفق شدند در یک بازی جذاب و دیدنی حریف کرمانشاهی خود را که در هفته های اخیر نتایج درخشانی گرفته بود ،با نتیجه یک بر صفر شکست دهند.

مربی جوان نفت و گازگچساران نیز در این بازی با میدان دادن به "امید علیپور" بازیکن جوان و ۱۶ ساله خود ،توانست به نوعی پایه گذار پیروزی تیمش برابر حریف کرمانشاهی شود و جواب اعتماد خود را با گلزنی امید علیپور بگیرد.نفت و گاز گچساران توانست با کسب این ۳ امتیاز خود را از میانه جدول جدا و با کسب ۱۵ امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به سایر رقبا در رده سوم جدول قرار گرفت و خود را مجددا به جمع مدعیان صعود به لیگ یک اضافه کند.

نفتی ها دراین دیدار بدون سرمربی به میدان رفتندو با اتکا بر دانش مربیان خود حسن عنبریان ، علی عسگری شاد، پیمان قاسمی و محمد کیانی توانست در ابتدا تیم را از لحاظ روحی تقویت کند و با تلاش بسیار و همت بازیکنان متعصب این تیم با ضربه زیبای امید علیپور جوانترین بازیکن فصل گذشته لیگ دسته دوم و یکی از امیدهای آینده فوتبال استان و کشور دروازه تیم بعثت کرمانشاه را باز کند و گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

در این بین علی کرمی تعویض طلایی نفت و گاز گچساران که در دقیقه 65 وارد زمین شده بود با پاس زیبای خود علیپور را صاحب توپ و زننده تک گل این مسابقه کرد.بازیکنان نفت و گاز گچساران را در این بازی فرشیدعلیزاده، وحید امانی ، امین عباسی، عباس بختیاری، سیروس صادقیان ، محمد مجرد، محمد رضا فلاحیان، علی حدادی فر، سهیل صالحی ، احمد گمار و امید علیپور تشکیل می دادند.

تعویض های نفت و گاز گچساران در این دیدار در دقیقه 65 علی کرمی به جای سهیل صالحی ، رضا قیالی در دقیقه 68 به جای امید علیپور و تعویض سوم محمدرضا خاتم نژاد به جای فرشید علیزاده وارد زمین مسابقه شدند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با 10 بازی و کسب 15 امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی گروه ب لیگ دسته دوم ایستاد تا چشم به بازی هفته آینده خود مقابل شهرداری فومن داشته باشد.شب گذشته نیز "یوسف نادریان" سرمربی نام آشنای فوتبال کشور هدایت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را برعهده گرفت.

یوسف نادریان که پیشتر سابقه صعود به لیگ دسته اول در سال 92 با این تیم را در کارنامه خود داشت و در سال 94 با این تیم تا پلی آف لیگ دسته دوم رسیده بوداینبار در سال 97 و پس از کناره گیری علی نیکبخت یکبار دیگر از سوی مدیران باشگاه نفت وگاز گچساران سکان هدایت تیم فوتبال این باشگاه را برعهده گرفت.

یوسف نادریان پس از پایان بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و بعثت کرمانشاه قرارداد خود را با این باشگاه برای یک فصل منعقد کرد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها