نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. آذر 1397 - 14:19
گروه جهادی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با اکیپ کامل پزشکی با حضور در روستای باباکلان گچساران به صورت رایگان و جهادی به درمان و مداوای ساکنان محروم این منطقه پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بسیجیان از گذشته تاکنون در یاری رساندن به محرومان و مستضعفان در هر نقطه و مکانی پیش گام بوده اندبه طوری که پرچمدار حمایت از محرومان به شمار می روند،در جای جای کهگیلویه و بویراحمد همزمان با گرامیداشت هفته بسیج ،جهادگران بسیجی در حال خدمت رسانی به محرومان هستند و این بسیجیان دست به دست هم داده اند تا غبار محرومیت را از چهره استانمان بزدایند.

هرچند از روزها وهفته‌ها پیش خبر حضور پزشکان جهادگر در روستای محروم باباکلان گچساران درفضای منطقه پیچید و در شبکه‌های اجتماعی نیز دست‌به‌دست شد، تا اینکه در هفته بسیج انتظار روستاییان و مردم عشایرنشین این منطقه هم به سرآمد.

گروهی از پزشکان بسیجی متخصص و متعهد استان جهت خدمات جهادی به روستای محروم باباکلان گچساران آمده اند و درمانگاه شهدای این روستا از همان ساعات نخست حضور این جهادگران بسیجی میزبان جمعیت گسترده ای از روستاییان بود؛ آن‌هم با چهره‌هایی بانشاط که گویی دنیا را به آن‌ها هدیه داده‌اند.

پزشکان جهادگر بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد این روزها و درهفته بسیج هم دارایی خود را در طبق اخلاص قرارداده وبرای همراهی با مردم محروم دیار باباکلان و در سی و نهمین سالگردتشکیل بسیج مستضعفان به مناطق محروم این شهرستان آمده اند.

در این اردوی 2روزه جهادی خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی،پزشک ماما، خدمات بهداشتی، داروخانه رایگان،مشاورتغذیه وآموزش بهداشت عمومی جهت ارتقاء سطح سلامت روستاییان به بیش از 300نفر از مردم روستای باباکلان ارائه شد.

 
 

دیدگاه‌ها

درود خدا بر مسئول بسیج دانشجویی گچساران..واقعا در این مدت که به کرسی ریاست بسیج دانشجویی نشسته اند باعث تحول عظیمی در این نهاد انقلابی شده اند...اجرکم عندالله

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها