نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. آبان 1397 - 16:40
فرمانده سپاه ناحیه گچساران خبرداد؛
اجرای 45 ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران
نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه گچساران با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برای اعلام برنامه‌ها و فعالیت‌های متعدد و متنوع بسیجیان در زمینه‌های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، علمی و هنری به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به اهمیت و نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت:یکی از عواملی که امروز در دستور کار دشمن است علاوه بر جنگ تمام عیار اقتصادی که علیه نظام اسلامی به راه انداخته اند ، بحث عملیات روانی است به این جهت که مردم را از انقلاب نا امید کنند و نظام را ناکارآمدجلوه دهند.

وی افزود:دشمن درحال برنامه ریزی است تا مردم را از برکت سفره انقلاب جدا کند که نقش رسانه ها در این بین می تواند این راهکار دشمنان را خنثی کند؛آن موضوعی که لازم است در رسانه ها ترسیم شود این است که باید خدمات چهل ساله انقلاب و نظام اسلامی برای مردم بازگو شود که خیلی از نسل های جوان امروز ما واقعا آگاهی درستی از زیرساخت های گذشته کشور ندارنددرحالی که امروز جمهوری اسلامی به موفقیت های بزرگی در عرصه های جهانی دست یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه با اشاره به هفته بسیج گفت:فرهنگ بسیجی برگرفته از آرمان ها و اندیشه های ناب حضرت امام (ره) است که امروز به عنوان یک الگوی بی بدیل در سراسر دنیا مطرح شده است؛ بسیج در خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمنان قراردارد و امروز تفکر و فرهنگ بسیجی مرزها را در نوردیده و دشمنان را دربسیاری از عرصه ها زمین گیر کرده است.

نورایی نسب تصریح کرد:دشمنان با همه ترفندها و توطئه های خود،از این روحیه‌ عاشورایی بسیجیان در هراس افتاده اند،بنابراین امروز تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه ما بهترین ابزار بازدارنده مقابل هجمه ها و تهدیدهای دشمنان است و بسیجیان به عنوان پیشقراولان عرصه های مختلف در طول حیات 40ساله انقلاب اسلامی بوده اند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:بسیج همواره در تمامی عرصه ها درکنار مردم بوده و از امنیت مردم دفاع می کند، درسطح سازمان بسیج با دو رویکرد روبرو هستیم که یکی بحث مسجد محوری است که انقلاب اسلامی از مساجد شکل گرفت و لذا دشمن تلاش دارد که نسل جوان و نوجوان ما را از مساجد دور نمایند.

نورایی نسب درادامه افزود: رویکرد دوم بحث خدمت رسانی به عموم جامعه به ویژه محرومین و مستضعفین با تشکیل گروه های جهادی است که این گروه های جهادی در یک منطقه خاص مستقر می شوند تا بتواند مشکلات مختلف عمرانی ،فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن منطقه را برطرف کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته بسیج در گچساران ،اظهار کرد:بسیج مظهر ایستادگی،پیشرف،وحدت و خدمت  شعار محوری هفته بسیج امسال است ودر هفته بسیج بیش از 45ویژه برنامه در این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود:نخستین روز این هفته با عنوان بسیج ، فرهنگ و مسجد محوری آغاز خواهد شد که در این روز بسیجیان پخش سرودهای حماسی،پیاده روی صبحگاهی،برگزاری نشست های بصیرتی و نیز برگزاری مسابقات قرآنی طرح صراط را در برنامه خواهند داشت.

نورایی نسب گفت:بسیج ،اقتصاد مقاومتی ، خدمت‌رسانی و سازندگی عنوان روز دوم این هفته است که در این روز برنامه صبحگاه مشترک واحدهای دانش آموزی،برپایی ایستگاه های صلواتی،برگزاری اردوهای جهادی ،نشست های مادرانه و دخترانه و نیز بازدید از مزارع نمونه شهرستان برگزار خواهدشد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:روز سوم هفته بسیج با عنوان بسیج،اقتداردفاعی و امنیتی نامگذاری شده است که در این روز دیدار و تجلیل از خانواده شهدای دانش آموز وفرهنگی،برگزاری نمایشگاه عکس ،نشست سبک زندگی اسلامی،برگزاری مسابقات ورزشی، غبارروبی گلزار مطهر شهداء و محفل انس با قرآن برگزار خواهد شد.

وی درادامه حضور باشکوه بسیجیان درنماز جمعه،سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه ها،برگزاری پیاده روی و دیدار با خانواد های معظم شهداء و برگزاری نشست های بصیرتی را از برنامه‌های روز چهارم هفته بسیج با عنوان بسیج،معنویت و انتظار برشمرد.

نورایی نسب گفت:روز پنجم این هفته بسیج ، جهادکبیرو استکبار ستیزی نام‌گذاری شده که طراحی تابلو چهل دستاورد با چهل نوع خدمت سپاه ناحیه گچساران،ایستگاه ورزش سلامت،نشست سیاسی و تبیین دستاوردهای انقلاب و همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس از دیگر برنامه های این روز است.

 

وی به برنامه های ششمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج ، جهاد روشنگری و تبیین اشاره و خاطر نشان کرد:فعال کردن گشت های محله ای،نشست روشنگری با موضوع بسیج و انقلابی گری،جلسه مربیان طرح همگام با کشاورز و یادواره شهداء (آبروی محله )برگزار خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود:در آخرین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج ، چهل سال انقلاب؛ همایش سازمان یافته شکوه مقاومت با حضور پرشور و باشکوه بسیجیان در محل مصلای نمازجمعه گچساران برگزار خواهد شد و همچنین در این روز نیز برگزاری نمایشگاه کتاب درفضای مجازی،تجلیل از رزمندگان مدافع حرم و برگزاری نشست افزایش جمعیت را خواهیم داشت.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه این نشست به مناسبت هفته بسیج از زحمات این تلاشگران عرصه خبرو اطلاع رسانی تجلیل کرد.

ادامه تصاویر را مشاهده نمایید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها