نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. مرداد 1398 - 19:21
تاجگردون گفت: مناظره مفهوم دارد و وقت انتخابات که رسید خدمت هر عزیزی خواهیم رسیدو مناظره می کنیم،البته هم مناظره هدف داردو فهم تشخیص این موضوع را دارم وطرف مقابل هم فکر می کند که ما این موضوع را نمی فهمیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نشست خبری خبرنگاران و اصحاب رسانه گچساران با رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

غلامرضا تاجگردون در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: رسالتی مهمی که خبرنگار دارد علاوه بر اطلاع رسانی و تهیه اخبار،به نوعی روشنگری دین مدارانه در جامعه است و انتقال صحیح و صداقت در بیان یک خبر بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر نامهربانی ها به تاجگردون، افزود:نامهربانی نوعی نقد است و یا هم انتظارات مردم است ،هرچند نامهربانی خاصی وجود ندارد و به نوعی نقد است،اگرچه بازی سیاسی یک موضوع است و نامهربانی هم موضوع دیگری است ودر انتخابات گذشته ۷۶درصد مردم به بنده رای دادند و نمی توان گفت نامهربانی وجود دارد.

وی درادامه درپاسخ به استفاده از ظرفیت افراد توانمند منطقه در منصب های مدیریتی کلان، تصریح کرد:اگر انسان های شایسته ای در موضوعات مدیرتی ببینم حتما رشد می دهم و به این موضوع هم توجه می کنم.

تاجگردون در خصوص قراداد نیروهای شرکتی نیز گفت:در مجلس پیگیر این موضوع هستیم و اگر دولت  به دلیل بار مالی لایحه ندهد.

وی در ادامه با اشاره به عملکردش بیان کرد: مخالفان من در عرصه نمایندگی، نمی گویند که کار نشده چرا که کارهای زیادی انجام شد آنهم در تمامی عرصه ها و فکر نکنم در کشور این حجم کار هم شروع شده باشد ومن فکر می کنم تنها مشکل این باشد که نتوانستم نوع برداشت را از نوع باورها تغییر دهم.

تاجگردون گفت: بنابراین یک نگاه مشترک در منطقه برای عبور از نگاه های سیاسی و اقتصادی و دیگر عوامل وجود ندارد، باید بدانیم باور جامعه ما چیست و چه کسی را می خواهند انتخاب کنند، رفع مشکلات شهرستان کار بنده به تنهایی نیست و در تمامی عرصه ها که با تعدد نگاه ها و اقوام روبرو هستیم که تلاش همه را می طلبد.

وی در ادامه  در پاسخ به سوالی گفت: ایجاد راه آهن در شهرستان کار سختی است و این درحالی است که اولویت ها در کشور در این خصوص مهم است و باید کار اصولی در این خصوص انجام شود، هرچند معتقدم‌باید مطالعاتی در این زمینه به شرط وجود منابع صورت گیرد.

تاجگردون در پاسخ به سوالی نیز گفت: شورای نگهبان بنده را تایید می کند و اگری هم وجود ندارد و اگر هم تشخیص داد که بنده شرایط ادامه خدمت را ندارم، می پذیرم و بنده رسالتی که دارم این است که در شان مردم باشم.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی روحانی در انتخابات گذشته تصریح کرد:عامل پیروزی روحانی در دور گذشته "جمنا" بود،دربازی سیاسی کار مشخص است؛درصد قابل توجهی از اصلاحطلبان شاید به میدان نمی آمدند اما با این حرکت جمنا به میدان آمدند، هرکسی برای شرایطی انتخاب می شود و در آن شرایط کشور و برجام ،انتخاب بنده جناب روحانی بود.

تاجگردون در ادامه در پاسخ به سوالی گفت:دوستی فرمود که ما حسینی هستیم و آنها یزیدی ،بنده نیز خصوصیاتی را عرض کردم‌ که ما با روحانی به جهنم می رویم اما با بهشتی که شماها اینگونه ترسیمش کرده اید هم نخواهیم رفت.

نماینده گچساران و باشت  گفت:تلاش این است که دولت در مشکلات اقتصادی گیر نکند و حتی بنده هم انتقاداتی برای اصلاح امور به دولت و برخی وزرا هم مطرح کرده ام،کشور در شرایط بدی از لحاظ اقتصادی و معیشتی قرار دارد و باید مقاومت کنیم و همه باید با هم مقاومت کنیم.

وی تصریح کرد: اگر امروز با این شرایط می خواستیم انتخابات ریاست جمهوری انجام بدهیم،مسلما آقای روحانی فرد ایده آل انتخابات نبود اما در آن زمان و شرایط برجام، آقای روحانی گزینه خوبی بود.

تاجگردون در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر ضعف مدیران این شهرستان اظهار کرد:برای مدیریت برخی ادارات نمی شود سوپرمن و یا آرنولد پیدا کنیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود:مردم همه می دانند که تاجگردون کیست و عملکردش هم مشخص است و به دوستان هم توصیه می کنم که تا وقتی هدفشان زدن تاجگردون باشد به هدفشان نخواهند رسید،هرچند باید خدایی و اخلاقی رفتار کرد.

وی درادامه با اشاره به انتخابات آینده مجلس اظهارکرد: من خودم در انتخابات آینده هستم و البته صندوق آرا مشخص خواهد کرد که چه کسی نماینده می‌شود، همه چیز انتخابات با مردم است و مردم هستند که انتخابات را مدیریت می‌کنند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس در خصوص مناظره با زراعت کیش ادامه داد: مناظره مفهوم دارد و وقت انتخابات که رسید خدمت هر عزیزی خواهم رسیدو مناظره می کنیم،البته هم مناظره هدف داردو فهم تشخیص این موضوع را دارم  اگرچه طرف مقابل هم فکر می کند که ما این موضوع را نمی فهمیم.

وی درادامه با اشاره به شرایط برجام تصریح کرد:مردم و دولت برای عبور از این شرایط اقتصادی باید تلاش ویژه ای کنندو جزبا مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان راهی نداریم.

تاجگردون گفت:آمریکا به نوعی کدخدای اروپاست و نه کدخدای کشورما ،اروپا مجموعه ای ضعیف در مقابل آمریکاست هرچند معتقدیم باید فشار برمردم کمتر شود و این موضوع در بین مجلس و دولت نوعی چالش به نظر می رسد.

نماینده گچساران و باشت در ادامه با اشاره به عملکرد شورا و شهردار گچساران افزود:اعتقاد دارم مجموعه شورا و شهرداری آنچیزی که می خواهیم نیستند علی رغم حمایت هایی که از هر نظر انجام دادیم،باید بازی ها و مسائل سیاسی را کنار بگذارند و خدمت خالصانه به مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند و کارهای اثر گذاری از خودشان به جای بگذارند.

تاجگردون درپاسخ به سوالی نسبت به تعطیلی کارخانه لاستیک سازی خان احمدنیز تصریح کرد:با این شرایط بد اقتصادی شرکت توتال در کشور نیز تعطیل می شود و بعد گیر می دهند که چرا لاستیک سازی تعطیل می شود!.

وی در خصوص عملکرد مدیران شهرستان باشت اظهار کرد:از مسئولین باشت سرجمع راضی هستم.

تاجگردون در ادامه در خصوص آتش سوزی های مراتع و جنگل های منطقه افزود:امسال به خاطر پوشش گیاهی و به نوعی عامل انسانی آتش سوزی هایی در منطقه داشتیم،بحث خرید و تهییه بالگرد برای اطفای حریق واقعا سخت است.

وی درادامه با اشاره به  مشکلات خبرنگاران اظهارکرد:از شرایط و وضعیت معیشتی خبرنگاران اطلاع دارم اما حتما این موارد و دغدغه های خبرنگاران و اصحاب رسانه را پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها