نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. تير 1397 - 23:16
نفتى ها گچساران كه فصل گذشته با هدايت "بهمن فرازمند" مربى بومى و بى ادعاى خود تا يک قدمى ليگ دسته اول رسيدند ، براى فصل جديد با "على نيكبخت" سرمربى فصل پيش شهردارى بندرعباس به توافق نهايى رسيدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نیمکت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که فصل گذشته با بهمن فرازمند، سرمربی بومی خود تنها در گام آخر کم آورد و با شکست در ضربات پنالتی برابر استقلال جنوب تهران از صعود به لیگ آزادگان بازماند، با "علی نیکبخت" به توافق رسید.

هرچند "نيكبخت" بر خلاف هزينه هاى سرسام آور درشهرداری بندرعباس ضعيف ترين نتيجه در بين تيم هاى دور نهايى فصل گذشته را كسب كرد اما جاى فرازمندنفتی ها را گرفت، اتفاقى كه برخی هواداران گچسارانى ها را بشدت ناراحت كرده و آنها معتقدند با فرازمند مى توانستند كار ناتمام فصل گذشته را اینبار تكميل كنند.

سرمربی ناموفق فصل قبل درگچساران

طی هفته های اخیر پس از اعلام مربیان صاحب نامی برای تصدی پست سرمربیگری تیم نفت و گازگچساران، سرانجام مدیران این باشگاه با تصمیمی که شاید بعدها حواشی زیادی را در روی سکوها بدنبال داشته باشد ،علی نیکبخت، سرمربی ناموفق فصل قبل شهرداری بندرعباس را که با وجود صرف هزینه های گزاف نتوانسته بود تیمش را به لیگ یک برساند به عنوان سرمربی جدیدشان معرفی کردند.

این درحالی است که فرهاد جعفری ،مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران دراین خصوص می گوید: پس از بررسی چندین گزینه برتر سرمربیگری لیگ فوتبال ایران در نهایت با "علی نیکبخت"برای هدایت تیم فوتبال بزرگسالان به توافق رسیدیم.

انتظارمان تنها صعود به لیگ یک است

وی می افزاید: هدف اصلی باشگاه نفت و گاز گچساران کسب نتایج درخشان و صعود به لیگ دسته اول است که همه امکانات باشگاه را برای موفقیت این تیم آماده کرده ایم و انتظارمان از سرمربی جدید این تیم تنها صعود به لیگ یک است.

نیازبه حمایت و همدلی است

جعفری تصریح می کند: این تیم متعلق به مردم گچساران و برای ایجاد شور و نشاط در جوانان راه اندازی و حمایت می شود و نیاز به حمایت و همدلی همه مردم ، علاقمندان و هواداران فوتبال دارد.

نیکبخت از مربیان قدیمی و باتجربه است

مدیرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران معتقد است: نیکبخت یکی از مربیان قدیمی و باتجربه در لیگ دسته دوم و نیز دسته اول است و تلاش می شود فصل پیش رو با این سرمربی توانمند موفقیت و صعود تیم فوتبال به لیگ دسته اول را به این مردم با تعصب هدیه دهیم.

وی در پایان از تلاش ها و زحمات "بهمن فرازمند"سرمربی بومی فصل گذشته این تیم قدردانی کرد و می گوید:پذیرفتن مسئولیت هدایت یک تیم پرطرفدار کاری بسیار دشوار بود که فرازمند این مسئولیت سخت را به خوبی در فصل گذشته پشت سر گذاشت.

معیار انتخاب سرمربی جدید؟

حال سوالی که در ذهن هواداران مطرح می شود این است که مدیران این باشگاه با چه معیاری روی انتخاب"نیکبخت" به اجماع رسیده و سرمربی که طی چند سال اخیر نه تنها موفقیت چشمگیری نداشته بلکه هزینه هایی در حد تیم های لیگ یکی را هم روی دست باشگاه های تحت قراردادش گذاشته است، به عنوان نفر اول نیمکت خود معرفی کرده اندکه امیدواریم مسئولان نفت و گازگچساران از تصمیم خود در پایان فصل پشیمان نشوند.

"علی نیکبخت" سرمربی جدید نفتی های گچساران سابقه حضور درتیم های خیبر خرم آباد، اروند خرمشهر، شهرداری بندرعباس در سال های اخیر را در کارنامه دارد و تاکنون با ۵ تیم لیگ دسته دومی به لیگ دسته اول صعود کرده است.

باشگاه نفت و گاز گچساران با قدمتی ۵۵ ساله و پوشش بیش از ۹۱ رشته ورزش قهرمانی یکی از باشگاه های فعال و پرطرفدار جنوب کشور بوده که همواره در لیگ های مختلف ومعتبر ورزشی صاحب مقام و جایگاه بالایی است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها