نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. تير 1397 - 10:42
مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران گفت:کارشناسان کمیته بحران آب صنعت نفت عکس ها و فیلم هایی از برخی نقاط ارائه داده اندکه نشان می دهد بخش قابل توجه ای از آب در بخش های غیر صنعتی و خصوصا روستاها هدرمی رود و خروجی مخازن آب در ساعت، ۴۶۰ متر مکعب است و دیگر آب در مخازن مانیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هوشنگ صیدالی، مدیرعامل شرکت نفت وگاز گچساران در نشست بررسی بحران آب که با حضور برخی مدیران اجرایی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد،گفت: وضعیت خشکسالی درچندسال گذشته بیشتر شده است و باتوجه به کم بارشی در زمستان سال گذشته در مجموعه نفت تصمیم گرفته شد که با مدیریت صحیح دست به دست هم داده و از این بحران جدی عبور کنیم.

وی افزود: هرچه تولید نفت بیشتر باشد چاه های تولید نفت ما نمکی شده وبرای جلوگیری وکم کردن آن تزریق آب به ورودی کارخانه ها را می طلبد در غیر این صورت کیفیت نفت ما پایین خواهد آمد و ضمن خوردگی تاسیسات و خطوط لوله خسارت های بالایی را باید بپردازیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران اظهارکرد:باتوجه به اختصاص بودجه ۲ درصد نفت در استان و سهم شهرستان، هرچه تولید ما کمتر شود هزینه ها و بودجه های اختصاص یافته نیز کمتر خواهد شد.

صیدالی درادامه تصریح کرد:اولویت اول ما در صنعت نفت مردم هستند و  هرآنچه که تلاش می شود برای رفاه مردم است و در بعضی روستاها که با کمبود آب مواجه شده اند با تانکرهای آب هم که شده برایشان آب فرستادیم.

وی گفت:مسئولین آبفای شهری و روستایی دقت نظر بیشتری داشته باشند خصوصا خطوط و انشعابات غیر مجازی که در مسیر خطوط لوله به برخی از روستاها گرفته شده را کنترل کنند.

مدیرعامل نفت و گازگچساران اظهارکرد:کارشناسان کمیته بحران آب ما عکس ها و فیلم هایی از برخی نقاط ارائه داده اند که نشان می دهد بخش قابل توجه ای از آب در بخش های غیر صنعتی و خصوصا روستاها هدرمی رود و خروجی مخازن آب در ساعت، ۴۶۰ متر مکعب است و دیگر آب در مخازن مانیست.

صیدالی تصریح کرد:امیدواریم که با تلاش همه مسئولین شهرستان بتوانیم از این بحران جدی عبور کنیم.

در ادامه  این نشست نیز علی کردلو مدیر خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با ارایه گزارشات از اقدامات این مدیریت در نحوه کنترل آب اظهارکرد :باتوجه به صدا درآمدن زنگ خطر بی آبی جیره بندی آب در منازل شرکتی و فصای سبز انجام شده و می طلبد با حمایت همه مسئولین شهرستان از این بحران جدی عبور کنیم.

گفتنی است درپایان این جلسه مقرر شد انشعابات غیرمجاز صنعتی و غیر صنعتی خصوصا در برخی از روستاها طی ده روز آینده به صورت قانونی قطع شود.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها