نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1395 - 21:06
همزمان با هفته بسیج همایش کار آفرینی و اقتصاد مقاومتی با حضور جمعی از بسیجیان درگچساران برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به مناسبت هفته بسیج همایش کار آفرینی و اقتصاد مقاومتی با حضور جمعی از بسیجیان درمحل مرکز علمی کاربردی شماره یک این شهرستان برگزارشد.

 

محمد ذوالعدل استاد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این همایش در خصوص محورهای؛ كارآفرينی و نقش آن در توسعه پايدار، كارآفرينی و اقتصاد ، كارآفرينی  توسعه، كارآفرينی و كسب و كار جديد، كارآفرينی و فن آوری ،کارآفرینی و مشاغل خانگی و خوداشتغالی ،کارآفرینی و بازاریابی و سایر موضوعات وابسته به ایراد سخن پرداخت.

www.aftabejonoob.ir

درادامه این همایش مسئول بسیج سازندگی ناحیه گچساران اظهارکرد:بسیج سازندگی در بحث اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در سال گذشته یک میلیارد و 700میلیون تومان تسهیلات به 102نفر  اعطا کرده است.

فردوس ناصرزاده افزود:بسیج سازندگی ناحیه گچساران همچنین در این خصوص و در سال جاری حدود یک میلیارد تومان به 70متقاضی طرح های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی جهت اخذ تسهیلات به بانک عامل معرفی نموده است .

www.aftabejonoob.ir

ناصرزاده با بیان اینکه وام های اقتصاد مقاومتی از سوی بانک مهر اقتصاد ارائه می شوند، گفت:در سال جاری وام های عرصه های اقتصاد مقاومتی در 17 عرصه وبا سود 16 درصد و وام های صنایع تبدیلی نیز با سود 16 درصد پرداخت می شوند.

وی با بیان اینکه داشتن مهارت لازم یکی از شروط مهم اعطای وام به متقاضیان است، خاطرنشان کرد:در بخش اقتصاد مقاومتی طرح هایی نظیر پروش دام سنگین ، زنبور عسل، گیاهان دارویی، پرورش قارچ، مرغ محلی، طرح ماهی، بلدرچین،کبک و شترمرغ ودیگر طرح ها نظیر خیاطی، قالیبافی گلیم بافی ،داربستی نمودن باغات انگورتسهیلات ارائه می شود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه گچساران گفت:در بخش صنایع تبدیلی نیز طرح هایی نظیر تبدیل شیر به ماست، دوغ و کره،طرح انواع ترشیجات و طرح آبلیموگیری در اولویت پرداخت تسهیلات هستند.

گفتنی است درپایان این همایش از گروه های جهادی برتر بسیج سازندگی ناحیه گچساران تجلیل شد.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها