نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. تير 1394 - 19:18
دعوت خبرنگاران گچسارانی برای حضور مردم در روز قدس:
روز قدس بزرگترین کابوس رژیم صهیونیستی را رقم خواهیم زد
خبرنگاران و اصحاب رسانه گچساران روز جهانی قدس را روز بیداری جهان اسلام و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین دانستند و از آحاد مختلف مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی روزجهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش آفتاب جنوب،جمعه‌ آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام امت و جمهوری اسلامی از سال‌ها پیش شناخته شده و این روز بزرگ بهانه‌ و فرصتی است برای روح‌های علاقمند به مسأله‌ فلسطین و دل‌های پرشور جوانان و قشرهایی از ملت‌های مسلمان، که در مثل چنین روزی در جمعه‌ آخر ماه رمضان، از مظلومیت مردم فلسطین حمایت و دفاع کنند.

 

در آستانه روز جهانی قدس این یادگار بنیانگذارجمهوری اسلامی ایران؛ امسال روز قدس نیز علاوه بر محکومیت جنایات صهیونیست‌ها باید جنایت‌های سعودی ها در یمن را هم محکوم کردوبه همین خاطر اهمیت حضور درراهپیمایی امسال بیش از سالهای گذشته است.

 

ماه رمضان امسال وهمزمان با حملات وحشیانه رژیم آل سعود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن،لحظه شماری برای حضوری پر شورتر در راهپیمایی روز جهانی قدس شکل گرفته است.

 

به همین بهانه به میان قشر خبرنگاران و اصحاب رسانه  گچساران آمدیدم تا شور و شوق آن ها برای شرکت در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس را جویا شویم.

 

خبرنگاران گچسارانی مثل همیشه آمادگی خود را برای شرکت در آزمونی دیگر به رخ جهانیان می کشند و نفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی ایچنین نشان می دهند .

 

میلاد نظری خبرنگار صدا و سیما درگچساران روز قدس را نمادی از اتحاد جهان اسلام در سراسر دنیا برشمرد و خاطرنشان کرد:در روز قدس فریادهای آزادی‌خواهی کشورهای مسلمان به ویژه ایران اسلامی یک بار دیگر دشمنان نظام اسلامی را درمانده خواهد کرد.

 

میلاد نظری

 

وی با بیان اینکه حضور درراهپیمایی روز قدس که در واقع نماد وحدت کلمه مسلمانان است می‌تواند از تیم مذاکره کننده هسته ای و دستاوردهای آن حمایت کند،افزود:از آنجایی که رژیم صهیونیستی قصد دخالت و ایجاد اخلال در مذاکرات ایران با گروه 5+1 را دارد حضور مردم به معنی حمایت از تیم مذاکره کننده ایران در وین تلقی می‌شود و آنها با دلگرمی بیشتری این روزهای پرفشار را پشت سر خواهند گذاشت.

 

 روز قدسنقشه‌های اسرائیل و هم پیمانانش را نقش بر آب می‌کند

 

ستار آستا تصویر بردار صداو سیما در گچساران با تأکید بر اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس همه ساله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ،گفت: ایجاد نگاه واحد به قدس شریف و توجه دادن تمام امت اسلامی به این نقطه مهم و راهبردی در جهان اسلام از جمله دیگر اهدافی است که در راهپیمایی این روز دنبال می‌شود.

                      ستارآستا            

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در منطقه به دلیل دخالت های بی دلیل رژیم صهیونیستی به وجود آمده شرکت در این راهپیمایی برای اعلام برائت از صهیونیست‌ها و همراهی با مظلومان مسلمان اهمیت این رویداد را دوچندان می‌کند.

 

آستا با اشاره با اینکه  حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدسنقشه‌های اسرائیل و هم پیمانانش را نقش بر آب می‌کند،تصریح کرد: حمایت هر چه بیشتر مردم از این رویداد علاوه بر اینکه به نوعی دست اسرائیل را از دستاوردهای هسته‌ای ایران کوتاه می‌کند پشتیبانی مردم از فلسطینی‌ها و یمنی ها را نیز به آنها نشان داده می‌شود.

 

خمیسی خبرنگار خبرگزاری فارس اینچنین بیان کرد:جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه به گونه ای است که مردم سایر کشورها انقلاب اسلامی ایران را به چشم یک الگو می‌بینند و در همین راستا حضور آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی بزرگ روزجهانی قدس می‌تواند یک دلگرمی مؤثر برای آنها به ویژه ساکنان بخش‌های اشغالی باشد.

 

پریسا خمیسی

 

این خبرنگار با بیان اینکه مذاکره کنندگان هسته‌ای خط مقدم جبهه امروز ایرانی‌ها هستند ،افزود: حضور مردم در نقش بر آب کردن حیله‌های اسرائیل تأثیر بالایی دارد و تبلیغات منفی این رژیم را خنثی می‌کند و علاوه بر این می‌تواند پشتیبانی مناسبی برای تیم هسته ای ایران و نتیجه مذاکرات باشد.

 

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در این راهپیمایی می‌تواند در تضعیف جایگاه و اعتماد به نفس رژیم آل سعود و صهیونیست ها نقش مهمی ایفا نماید،افزود: امسال هم که سال بسیار حساسی برای ملت ایران به دلیل مذاکرات هسته‌ای است مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی اهمیت بالاتری خواهد یافت.

 

با حضور در روز قدس قدمی در عاشورای زمان بر خواهیم داشت

 

در گرما گرم گزارش به سراغ مهدی عباسی خبرنگار هفته نامه آوای گچساران رفتیم تا نظرش را دراین باره جویا شویم، وی گفت: امروز جوامع غرب صدای بلندگوی‌های رسانه ای خود را آنقدر بلند کرده است تا صدای سوت موشک‌هایی که بر سر زنان و کودکان بی دفاع یمن ریخته می‌شود، شنیده نشود.

 

خبرنگار

 

وی با بیان اینکه امسال باید روزجهانی قدس بیش از پیش پاس داشته و مورد توجه قرار گیرد،افزود:ما قشر خبرنگار ضمن محکوم کردن اقدامات مداخله جویانه غرب در کشور‌های اسلامی،با مشت های گره کرده و با فریادهای خروش آفرین و رسای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» مثل همیشه انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی نشان می دهیم و می خواهیم با روشنگری خود قدمی‌را در عاشورای زمان برداریم.

 

عباسی با بیان اینکه امروز وظیفه همه ما است که در مراسم راهپیمایی روز قدس به صورت همه جانبه شرکت کنیم،تاکیدکرد:باحضور پر رنگ و پر بار در راهپیمایی روز قدس،باید با مردم مظلوم فلسطین همدردی کنیم و یکبار دیگرنفرت و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی نشان دهیم.

 

صیادی خبرنگار خبرگزاری ایرنا درگچساران گفت:روز جهانی قدس در جمهوری اسلامی به عنوان نماد رویکرد انقلابی مردم ایران در مقابل رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود که با تدبیر امام خمینی (ره) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال برگزار می‌شود.

 

خبرنگاران گچساران

 

وی با بیان اینکه حضور پرشور ملت های مسلمان در راهپیمایی روز قدس بزرگترین کابوس رژیم نامشروع صهیونیستی و استعمارگران است،تصریح کرد:با توجه به شرایط حاکم بر خاورمیانه و دنیای اسلامی روز جهانی قدس امسال از حساسیت‌های متفاوتی برخوردار شده است و قدس فرصتی است که در آن امت واحده اسلامی در کنار یکدیگر در مقابل اشغالگران قدس شریف صف‌آرایی کنند.

 

این خبرنگار با بیان اینکه در کنار حوادث منطقه‌ای که ضرورت وحدت دنیای اسلام را پررنگ کرده است موضوع مذاکرات هسته‌ای و تفاهم ایران با گروه 1+5 به عنوان یک رویداد مهم در روز قدس خودنمایی می‌کند،افزود:ملت ایران در آخرین جمعه ماه رمضان یعنی یوم‌الله روز جهانی قدس به خیابان‌ها می‌آیند تا رویکرد ضد استعماری خود را با صدایی واحد به رخ جهانیان بکشانند.

 

کودکی کشی در منطقه ماهیت صهیونیستی دارد

 

طاهری خبرنگار سایت خبری خبرنما گفت: حضور مسلمانان به ویژه ملت ایران در مراسم راهپیمایی روز قدس اهمیت بسیار بالایی داردوحضور گسترده مردم ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین در ادامه مبارزات خود علیه رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی است.

 

خبرنگاران گچساران

 

این خبرنگار با انتقاد از سکوت مرگبار مجامع بین المللی در برابر جنایات ضدبشری رژیم آل سعود در یمن ،افزود: دنیای عجیبی است، مدعیان دفاع از حقوق بشر در برابر این همه جنایت و وحشی‌گری نه تنها سکوت کرده‌اند، بلکه تمام‌قد در کنار قاتلین ملت مظلوم یمن  ایستاده‌اند.

 

وی با تأکید بر اینکه حوادث یمن تداوم جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه است،گفت:کودک‌کشی در سراسر منطقه یک ماهیت دارد و راهپیمایان روز قدس جنایت علیه مسلمانان مظلوم از یمن تا بحرین و عراق و سوریه را محکوم خواهند کرد.

 

سعید دارابی خبرنگارهفته نامه امید ملت درگچساران ضمن دعوت مردم برای راهپیمایی روز قدس از ملت سرافراز ایران اسلامی می‌خواهد با حضور گسترده خویش علاوه بر حمایت از آرمان‌ مقدس مقاومت فلسطینیان و محکومیت جنایات ددمنشانه آل سعود در یمن از مواضع هسته‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت کنند.

 

سعید دارابی

 

روز قدس تجدید میثاق با آرمان های امام (ره) است

 

وی با بیان اینکه روز قدس روز بیداری، روز حماسه و روز پشتیبانی از مردم ستمدیده و مظلومی است که بیش از نیم قرن در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار باقی مانده‌اند،تاکید کرد: حضور گسترده مسلمانان جهان در روز قدس و اعتراض گسترده به دولتمردان ستمکار رژیم اشغالگر قدس عاملی در ایجاد وحدت هرچه بیشتر مسلمانان و تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل خواهد بود.

 

حبیب قلندری خبرنگار سایت کبنا نیوزگچساران با بیان اینکه  روز قدس یادگاری است که امام راحل برای مردم شریف ایران و مسلمانان جهان به ودیعه گذاشتند،گفت: اقدام امام راحل در نامگذاری روز جهانی قدس یک اقدام فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی بود که تاثیرات زیادی را در طول این سال ها به جای گذاشته است.

حبیب قلندری

 

وی تصریح کرد:امروز رژیم صهیونیستی جنگ های قومیتی بین مسلمانان و کشورهای اسلامی راه انداخته و تلاش دارد که بین آنان تفرقه ایجاد کنند، آنان می خواهند تا مسلمانان را رو در روی هم قرار دهند تا زمینه نفوذ در میان آنان را فراهم کنند.

این خبرنگار حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس را پاسخ دندان شکن به توطئه های رژیم صهیونیستی برشمرد و افزود: امروز وظیفه همه جوانان این مرز و بوم است تا با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از مردم بی دفاع فلسطین حمایت کنند.

 

در روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم زد

قلندری با بیان اینکه متاسفانه امروز در هر افطار و سحری شاهد پرپر شدن کودکان و مردم مظلوم یمنی هستیم  و سعودی ها افطارها و سحرهای آنان را با موشک خونین کرده‌اند،افزود:با حضور خود و پا به پای ملت سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی روزجهانی قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهیم زد.

 

امین کاییدی خبرنگار سایت خبری کرونا نیوز گفت:در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکای"مردم آزاده ایران و دیگر کشورها بلندتر از همیشه خواهد بود و با شرکت و حضور آگاهانه در این روز بزرگ حمایت خود را از مردم بی دفاع غزه و یمن اعلام خواهیم داشت.

 

امین کاییدی

 

وی در ادامه به تاثیر روز جهانی قدس در سراسر دنیا اشاره کرد و افزود: راهپیمایی روز قدس امسال باید پررنگ‌تر از همیشه برگزار شود و بنده به عنوان یکی از جوانان این سرزمین به همراه سایرمردم ملت های اسلامی "شعار مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" را در روز قدس طنین انداز خواهیم کرد.

 

این خبرنگار با تاکید براینکه اهمیت دادن به روز قدس و پیروی از ولی فقیه در نهایت به پیروزی مسلمانان و خفت و ذلت صهیونیسم و استکبار جهانی منجر خواهد شد،تصریح کرد: اوجگیری جنایات رژیم آل سعود در یمن و کشتار مردم بی دفاع یمن ایجاب می کند، مسلمانان جهان پرشورتر از سالهای قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یابند.

 

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

آفرین.......................
احسنت به خبرنگاران فعال و به روز شهرمان گچساران. خوشحالم که فعالانه در تمام زمینه ها به فکر شهرمان هستین. از تمامی دوستان کمال تشکر فراوان را دارم.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها