نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. فروردين 1402 - 20:45
امام جمعه گچساران گفت:برخی دولت ها جیره خوار استکبار جهانی هستند اما ملت ها با مردم فلسطین هستند و روز قدس باعث اقتدار روز افزون جبهه مقاومت شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام‌سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته و گرامیداشت روز قدس گفت: حضرت امام(ره) به اسلام، مسلمین و به ایران اسلامی آبرو داد، امروز ایران اسلامی اقتدار و عزت دارد و نشانه عنایت خداوند است. روز قدس کاملا مردمی شد و همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان در این روز علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی می کنند. 

وی افزود:امروز روز قدس، جهانی و سبب اتحاد مسلمین عالم شده است برخی دولت ها جیره خوار استکبار جهانی هستند اما ملت ها با مردم فلسطین هستند و روز قدس باعث اقتدار روز افزون جبهه مقاومت شد.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد: دشمنان خیلی تلاش کردند که بیت المقدس پایتخت رژیم صهیونیستی شود اما کور خواندند،ایران اسلامی به ادعای اندیشمندان غربی در حال مدیریت جهان است  و تنها نظامی که در آینده ای نزدیک به کلی محو و نابود می شود همین رژیم صهیونیستی است.

خطیب جمعه گچساران گفت: دشمن خیلی دربحث دلار منم منم می کرد اما امروز خیلی کشورها از زیر سلطه دلار خارج شده اند و این‌ امر شدنی است و باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب توجه کرد چرا که هیچ مومنی نباید مایوس و ناامید باشد.

امام جمعه گچساران اظهار کرد: انتظارداریم معلمین، اساتید و مسئولین محترمانه با حفظ شان و حرمت انسان، سبک زندگی عفیفانه را ترویج دهند،تلاش کنیم جوانان را از چنگال دشمن نجات دهیم.

وی افزود: در زمینه نهی از منکر بایستی نرم و محترمانه برخورد کنیم و اجازه ندهیم دشمن نوجوانان و جوانان ما را به بیراهه بکشاند،باید خانه های قرآنی رادر شهرستان ترویج دهیم و زیرساخت های علمی و قرآنی گسترده راه اندازی شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها