نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. فروردين 1402 - 21:11
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کلید عبور از فضای غبارآلود فتنه نیز صبر و پایداری همگام با بصیرت است چراکه تمامی امکانات دشمن برای خدشه به‌نظام اسلامی به میدان آمده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مرادعلی پیوند، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز قدس در گچساران گفت: مسئله فلسطین یک مسئله تمدنی است، یهودیان از صدر اسلام تاکنون نقشه‌ها و فتنه‌های متعددی علیه اسلام و مسلمانان انجام داده‌اند و در آیات قرآن به این موضوعات نیز اشاره‌شده است.

وی افزود: بنابراین روز قدس یک روز مهم در جهت مبارزه با تروریسم صهیونیستی است اگرچه مواجهه با رژیم اشغالگر قدس از نوع تمدنی است به همین جهت همه دشمنان در تقابل با مسلمانان جمع شدند و به مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) پرداخته‌اند.

پیوند تصریح کرد: باید به‌عنوان سربازان تمدن اسلام تلاش داشته باشیم و قدم‌هایی را مجاهدانه برداریم، فلسطین نقطه تقاطع سبیل الله و مستضعفین است و باید مجاهدانه در این مسیر گام برداریم و اولین گام ‌در این مبارزه سنگین نیز کسب آگاهی، بصیرت و عمل به‌موقع در تقابل با جنگ شناختی دشمن است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون بصیرت کافی در دنیایی که حجم فراوان اندیشه‌های ناپاک به سرزمین مسلمانان هجوم آورده است دچار گمراهی خواهیم شد و طی طریق جزو با نور آگاهی میسر نخواهد شد.

 

وی ادامه داد: دومین الزام در مواجهه تمدنی آمادگی دفاعی و نظامی است و دشمنان همه دارایی‌شان را در اغتشاشات اخیر به میدان آوردند که با هوشیاری ملت و دستگاه‌های امنیتی و نظامی به شکست دشمن انجامید، دشمن مرتباً علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی فتنه‌ها طراحی می‌کند.

پیوند بیان کرد: کسانی که تا دیروز صندوق پول شبکه‌های مجازی علیه ما بودند اما امروز دست‌به‌سینه در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی سرخم کرده‌اند. در اغتشاشات اخیر یک نبرد هیجانی را شاهد بودیم که سواد رسانه‌ای دراین‌بین مفهوم پیدا می‌کند و بایستی واقعیت‌ها به‌درستی به نسل جوان و نوجوانمان تبیین شود و همواره جهاد تبیین یک الزام خواهد بود.

معاون استاندار استان گفت: الزام چهارم نیز مردم محور بودن تمام عرصه نبرد برای مقابله با استکبار است، کلید عبور از فضای غبارآلود فتنه نیز صبر و پایداری همگام با بصیرت است چراکه تمامی امکانات دشمن برای خدشه به‌نظام اسلامی به میدان آمده است.

پیوند اظهار کرد: ملت ایران در پایداری و مقاومت اسوه هستند و مقابل این‌همه تحریم، فشار و هجمه‌های رسانه‌ای دشمن با امید به آینده‌ای روشن ایستادگی می‌کنند، دشمن با سیاه نمایی و فرافکنی به دنبال ایجاد ناامیدی در جامعه است درحالی‌که انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی دارد و به‌هیچ‌عنوان قابل‌مقایسه با رژیم گذشته پهلوی هم نیست و همواره در مسئله تزریق امیدآفرینی در جامعه بایستی کوشا باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها