نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. فروردين 1402 - 16:07
هزاران نفر از مردم ولایتمدار گچساران با سر دادن شعارهای « مرگ بر اسرائیل » و « مرگ بر آمریکا » در راهپیمایی روز جهانی قدس ، بر اتحاد مستضعفان جهان برای آزادی قدس از چنگال صهیونیست ها تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مردم گچساران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با تجدید بیعت با آرمان های بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب، بار دیگر حضور همیشگی خود در صحنه را فریادی ظالم ستیزانه برآوردند و بر سر استکبار فرود آوردند.

راهپیمایی روز قدس در گچساران با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولین، روحانیت، پیر و جوان و زن و مرد، بار دیگر نشان داد مردم ولایتمدار این خطه هرگز صحنه دفاع از مظلوم را که یکی از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خالی نخواهند گذاشت.

مسير پايانی راهپيمايی آخرين جمعه ماه مبارک رمضان در گچساران به مصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهرستان  ختم شد تا با قرائت قطعنامه روز جهانی قدس به عنوان برگ زرينی از حماسه حضور مردم شريف و انقلابی این شهرستان در تاريخ اسلام و ايران ثبت شود.

آری، باری دیگر مردم ولایتمدار گچساران با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، شعار نابودی کفر و استکبار را سر داده و در صفوفی متحد و یکپارچه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، رسالت دینی و شرعی خود را به انجام رسانده و با لبیک به ندای مقام معظم رهبری، با آرمان های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

تصاویری از این آیین را شاهد باشید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها