نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. اسفند 1393 - 12:10
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه بکارگیری فتنه گران در بدنه نظام خود فتنه ای جدید است،افزود: برخی هنوز جریان فتنه را سرپرستی و تغذیه می کنند و با دشمن همراه شده اند.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش عاشقان محمد رسول الله که با حضور گردان های بیت المقدس در اردوگاه قدس سپاه ناحیه گچساران برگزارشد،ضمن تسلیت ایام فاطمیه سلام الله علیها گفت:هیچ کس در تاریخ تحمل مرارت ها  و مصیب هایی که بر حضرت فاطمه زهرا (س) واردشده است را نخواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

 

وی با اشاره به اینکه همه عزت و سرافرازی ما از بی بی دو عالم ،حضرت فاطمه زهرا(س) است،تاکید کرد: فرهنگ فاطمی باید در جامعه ما ساری و جاری باشد.

 

حسین صدر تصریح کرد:امروز تمام دنیا به این نظام توجه  ویژه ای دارندچون مبنا و ستون فقرات این حکومت فرهنگ فاطمی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه بصیرت افزایی و دشمن شناسی از وظایف بسیجیان است ،اظهارکرد:بسیجیان همواره باید به هوش باشندو فتنه های روزگار را باید مورد توجه قرار دهند.

 

وی خاطرنشان شد:فتنه 88یک نمونه از فتنه های پیچیده ای بود که استکبار علیه این نظام  به کار گرفت که به حول قوه الهی و عنایت حضرت فاطمه زهرا (س) ابتر ماند.

 

این مسئول با بیان اینکه فتنه های آینده خطرناک تر است و بایدفتنه و اهل فتنه را شناخت ،گفت:ما بسیجیان در خط مقدم این جبهه قرار داریم و اگر قرار است گلوله ای به طرف این نظام شلیک شود،ابتدا باید از سینه بسیجیان بگذرد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

 

حسینی صدر تصریح کرد:مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همچنان از فتنه 88 به عنوان یکی از مهمترین خطراتی که این نظام را تهدید کرده است نام می برند ولی بعضی ها هنوز حاضر نیستند از این مسائل به عنوان فتنه نام برده شود.

 

وی با تاکید بر اینکه نبایددر فتنه ها آلت دست دشمنان قرارگرفت،اظهارکرد: بعضی ها هنوز جریان فتنه را سرپرستی و تغذیه می کنند و با دشمن همراه شده اند،بنابراین لازم است اهل فتنه را بشناسیم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود:بسیجان باید جریان شناس باشند و جریانات سیاسی را خوب رصد کنند چون دشمنان به خیال خام خود طرح براندازی نظام را در سر دارد.

 

حسینی صدر گفت:بسیجیان ما به دلیل داشتن بصیرت و ولایتمداری همیشه بیدار و در تمامی صحنه های نظام حضوری فعال و آگاهانه دارند.

 

این مسئول با تاکید بر اینکه  بکارگیری فتنه گران در بدنه نظام خود فتنه ای جدید است،افزود:نباید در بدنه نظام از افرادی که در جریان فتنه و براندازی نظام نقش داشتنداستفاده کرد.

 

وی تصریح کرد:امروز مقاومتی شرافتمندانه در تمام جهان اسلام آغاز شده و اگر در سوریه ، عراق ،لبنان و فلسطین می بینیم که استکبار جهانی  زمین گیر شده به برکت وجود تفکر بسیجی است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درادامه  به مناسبت تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)با نوروز بر حفظ حرمت این ایام تاکید کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها