نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. اسفند 1393 - 10:13
فرماندارگچساران با اشاره به تقارن ایام نوروز با دهه فاطمیه (س) ،رعایت و حفظ حرمت این ایام را ضروری دانست و گفت: شهرستان گچساران با توجه به مسیرهای ترانزیتی و زائر پذیر بودن از شهرستانهای شاخص کهگیلویه و بویراحمد در جذب گردشگر و ورود میهمانان نورزی است.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروز عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران در جلسه ستاد طرح «آرامش بهاری» و سوگواره «یاس نبوی» که با حضور مدیر کل اوقاف  و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمدو مسئولین محلی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شدبا اشاره به در پیش بودن ایام سال نو و همزمانی این ایام با دهه فاطمیه(س) گفت: به همین مناسبت طرح آرامش بهاری به‌صورت همزمان با طرح یاس نبوی در بقاع متبرکه سطح شهرستان  اجرا می‌شود.

 

 وی افزود:این ستاد به منظور برنامه ریزی، هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان  برای هر چه باشکوه برگزار کردن طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی در سطح بقاع متبرکه خصوصاٌ حرم مطهر حضرت بی بی حکیمه (س) تشکیل شده است.

 

فرماندارگچساران هدف از اجرای طرح ملی آرامش بهاری در بقاع متبرکه این شهرستان را حرکت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل بقاء متبرکه به قطب فرهنگی وتقویت باورهای دینی و ترویج سنت های اصیل اسلامی برشمرد.

 

این مسئول تصریح کرد:در سالهای گذشته ستاد تسهیلات سفر شهرستان خالی از ضعف نبوده که امید می رود با تلاش مضاعف مسئولین امسال خدمات دهی به مسافرین نوروزی و زائرین حرم مطهر بی بی حکیمه(س) بیشتر و مطلوب تر باشد.

 

رحیمی با اشاره به این‌که اسکان مسافران نوروزی و خدمت‌رسانی به آن‌ها و همچنین معرفی شخصیت وارسته امامزادگان و کرامات آنها از اولویتهای کاری ستاد طرح آرامش بهاری است، افزود: شهرستان گچساران با توجه به مسیرهای ترانزیتی و زائر پذیر بودن از شهرستانهای شاخص کهگیلویه و بویراحمد در جذب گردشگر و ورود میهمانان نورزی است .

 

وی تاکید کرد: باید از این فرصت جهت شناساندن قابلیتها و پتانسیل های این شهرستان تمام تلاش خود را بکار ببندیم تا زائرین و مسافرینی که در این شهرستان اسکان می یابند با خاطره ای خوش گچساران را ترک کرده و سفیرانی برای معرفی شهرستان باشند.

 

رحیمی با اشاره به تقارن ایام نوروز با دهه فاطمیه (س) ،رعایت و حفظ حرمت این ایام را ضروری دانست وافزود:بهتر است مردم حرمت این دهه را حفظ کرده و کاری نکنند که خدای‌ناکرده به ساحت و حرمت حضرت زهرا(س) خدشه‌ای وارد شود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها