نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. فروردين 1395 - 18:51
رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران خبرداد؛
تشرف یک هزارو 600زائرخارجی به حرم بی بی حکیمه(س)
فرزین بهمنی آزاد رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون 150 هزار نفر به بارگاه بی بی حکیمه(س) مشرف شده اند که یک هزار و 600نفر آنها از کشورهای کویت، عربستان و عراق بوده اند.

به گزارش آفتاب جنوب،فرزین بهمنی آزاد رئیس اوقاف و امور خیریه گچساران گفت:از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون 150 هزار نفر به حرم مطهر بی بی حکیمه(س) در این شهرستان  مشرف شده اند که یک هزار و 600نفر آنها از کشورهای کویت، عربستان و عراق بوده اند.

وی افزود: بازدید و اقامت گردشگران نوروزی بارگاه منور بی بی حکیمه (س) نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10درصد افزایش داشته است که بیشترین تعداد زائران این حرم مطهر در تعطیلات نوروزی امسال از استان های خوزستان، بوشهر و فارس بوده اند.

بهمنی آزاد تصریح کرد:بقعه متبرکه بی بی حکیمه (س) با امکانات اسکان و خدمات رفاهی سالانه آماده پذیرایی دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از سراسراستان های همجوار و است.

 

حرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه (س) در 80 کیلومتری جنوب غربی گچساران از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است وسالانه بیش از یک و نیم میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی از این مکان مقدس دیدن می کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها