نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. فروردين 1395 - 14:05
فرماندار گچساران گفت: تاکنون 275 هزار و 31 مسافر و گردشگر نوروزی از26 اسفندماه سال گذشته تا 8 فروردین ماه جاری در این شهرستان اقامت کردند.

به گزارش آفتاب جنوب، صبح امروز عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران با اعلام این خبر افزود:حرم بی بی حکیمه (س) با بیش از 109 هزار زائر دارای بیشترین آمار اقامت گردشگران از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون در این شهرستان بوده است.

وی افزود:دراین مدت 58 هزار و 600 نفر در مناطق گردشگری دشتک دیل و قلات گناوه و بیش از 33 هزار و 200 مسافر نوروزی در منطقه خیرآباد که به عنوان بخشی از پیشینه تاریخی و فرهنگی این شهرستان است اقامت کردند.

 

فرماندارگچساران با بیان اینکه این شهرستان با تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی از اوایل اسفند 94 خود را آماده حضور چشمگیر مسافرانی کرده که این شهر را برای مسافرت برگزیده اند،گفت:40 واحد آموزشی در قالب 376 کلاس درس آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در گچساران است.

حرم امامزاده بی بی حکیمه (س)، بارگاه امامزاده جعفر (ع)، مناطق گردشگری باغ فردوس، دشتک دیل، قلات گناوه، آبشار کیوان ، سد کوثر، آبشار رودبال، آبشار هرجون ، روستای زیبای مارین و بناهای تاریخی گنبد لیشتر،کوشک گودنگون، پل خیری ومحمدخان و چهارطاقی خیرآباد از مهمترین جاذبه های دیدنی گچساران است.

 

گفتنی است 800 هزار مسافر نوروزی سال گذشته از جاذبه های دیدنی شهرستان گچساران بازدید کردند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها