نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. اسفند 1393 - 18:09
معاون پارلمانی وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در سال 93 مبلغ 700 میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان‌های کشور اختصاص یافت ،افزود:برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه بهداشت و درمان به مبلغ 6 تا 7 هزار میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش آفتاب جنوب، طاهر موهبتی معاون پارلمانی وزیر بهداشت عصر امروز در آیین بهره‌برداری از سی‌تی‌اسکن بیمارستان شهید رجایی گچساران گفت:با اجرای طرح تحول سلامت در کشور بار بزرگی از هزینه‌ها از دوش مردم برداشته شده است.

 

وی با بیان اینکه در این طرح  هزینه‌ها برای مردم روستایی 3 درصد و برای  مردم شهر 6 درصد شده است ،افزود:تا قبل از اجرای این طرح بار هزینه‌های درمانی بر دوش مردم به خصوص خانوارهای مستضعف سنگینی می‌کرد.

 

معاون پارلمانی وزیر بهداشت درادامه با اشاره به تکمیل پروژه های نیمه تمام در کشور تصریح کرد: اولویت ما در تکمیل پروژه‌های عمرانی با آن دسته از پروژه‌هایی است که اکنون پیشرفت فیزیکی بالایی داشته باشند و سپس پروژه‌های با پیشرفت کمتر است.

 

موهبتی با اشاره به اینکه در سال 93 مبلغ 700 میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان‌های کشور اختصاص یافت ،افزود:برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در حوزه بهداشت و درمان به مبلغ 6 تا 7 هزار میلیارد تومان نیاز است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها