نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. آذر 1393 - 17:15
درآخرین دیدار مرحله گروهی فوتبال رقم خورد؛
صعود نوجوانان نفت و گاز گچساران به مرحله نهایی لیگ برتر کشور
تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران در آخرین دیدار مرحله گروهی با تساوی مقابل حافظ شیراز به مرحله نهایی رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور راه یافت.

به گزارش آفتاب جنوب، عصر جمعه و در آخرین دیدار مرحله گروهی تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران در ورزشگاه زرهی شیراز به مصاف حافظ شیراز رفت که نتیجه این بازی حساس با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

در این بازی که از حساس‌ترین بازی‌های گروه بود، تیم نفت و گاز برای صعود به مرحله بعد به یک امتیاز و تیم حافظ شیراز به 3 امتیاز نیاز داشتند که در نهایت تیم نفت و گازگچساران با کسب یک امتیاز به مرحله بعد راه یافت.

 

تیم نفت و گاز در مجموع بازی‌های رفت و برگشت رقابت‌ها با کسب 6 پیروزی، یک تساوی و سه شکست با 19 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

 

تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران که به گفته بسیار ی کارشناسان از پدیده های این فصل لیگ برتر نوجوانان به حساب می آید با ارائه بازیهای قابل قبول توسط بازیکنان پرانگیزه خود جواز حضور در مرحله بعدی لیگ برتر فوتبال را کسب  کرد تا حریف 10 تیم برتر کشور در رقابت های مرحله پایانی باشد.

 

از حاشیه های این دیدار می توان به حضور یوسف باقری مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه در کنار اردوی این تیم در شیراز نام برد که برای افزایش انگیزه بازیکنان و کادر فنی تا لحظه آخر کنار این تیم بودند.

 

از دیگر تماشاگران ویژه این بازی محمد امین نظری بازیکن فصل پیشین تیم استقلال تهران بود که در پایان بازی به تمجید از بازیکنان و نحوه بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پرداخت.

 

عیسی اکرمی مربی اسبق تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران نیز با حضور در ورزشگاه زرهی شیراز از نزدیک شاهد بازی آینده سازان فوتبال نفت وگاز گچساران بود .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها