نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. ارديبهشت 1396 - 17:07
نفتی های گچساران تا قبل از این دیدار سه بار به مصاف اروند رفته است که در هیچکدام موفق به شکست حریف خرمشهری نشده و این دیدار می تواند آخرین فرصت برای انتقام دیدار های گذشته باشد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در ادامه مسابقات لیگ دو فوتبال کشور نفتی های گچساران در هفته هفتم مرحله نهایی میزبان اروند خرمشهر هستند.شاگردان داریوش یزدی در پایان هفته ششم با کسب 9 امتیاز در رده دوم گروه اول قرار دارند .

نماینده بام نفت ایران هفته گذشته در تبریز نتیجه را به شهرداری این شهر واگذار کرد و مطمئنا این هفته به دنبال شکست اروند خواهد بود تا شکست هفته پیش را جبران کند  و ار کورس مدعیان عقب نماند .

نفتی های گچساران تا قبل از این دیدار سه بار به مصاف اروند رفته است که در هیچکدام موفق به شکست حریف خرمشهری نشده  و این دیدار می تواند آخرین فرصت برای انتقام دیدار های گذشته باشد .

در آن سوی میدان شاگردان علی نیکبخت حضور دارند که در 6 بازی گذشته 2برد ،2تساوی و دو باخت را در کارنامه خود ثبت کرده اند و هم اکنون در رده پنجم گروه اول قرار دارند .

اروندی ها هفته گذشته در خانه خود  هف سمنان را با دو گل بدرقه کردند و با روحیه ای بالا به مصاف نفت وگاز می روند ولی حضور هواداران پرشمار نفت وگاز در استادیوم می تواند روز سختی را برای اروندی ها رقم بزند .

و نکته آخر در خصوص اروند این که علی محمد چراغی بهترین گلزن لیگ دسته دوم در نوک حمله این تیم حضور دارد ،باید دید این بازیکن به اهداف خود در خط حمله دست پیدا خواهد کرد یا مدافعان نفت وگاز گچساران سربلند میدان را ترک خواهند کرد ؟

دیدار این دو تیم روز سه شنبه ساعت 16:30 در استادیوم شهید بشارت گچساران برگزار خواهد شد .

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها