نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. آذر 1393 - 18:12
دومین کارگاه آموزشی تربیت و تعالی ويژه فرماندهان و اعضاي شوراي حوزه بسیج نفت و گازگچساران ، اركان گردان عاشورا و پایگاه های تابعه در سالن آموزش شرکت بهره بهرداری نفت و گاز این شهرستان برگزار شد

به گزارش آفتاب جنوب،مرحله دوم دوره آموزش تربيت و تعالي بسيج نفت و گاز گچساران با حضور بيش از 280 بسيجي عضو اين حوزه مقاومت به مدت يك روز در محل سالن همايش اداره آموزش شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران برگزار شد.

 

 

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودي در این کارگاه آموزشی ضمن گرامیداشت هفته بسیج ،اظهارکرد: بسیج بزرگترین فرصت مقابل تهدید ها در تمام ابعادو دشمن شناسی توام با بصیرت از خصیصه های بارز هر بسیجی است.

 

 

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی هر کجا حاکم باشد صداقت ایمان و رفاه را به دنبال خواهد داشت،گفت: با توجه به وضعیت جاری جهان اسلام و منطقه و رویش گروهک تکفیری داعش بصیرت افزایی باید در دستور کار نیروهای مخلص بسیجی قرار گیرد.

 

امام جمعه باشت یادآور شد:در آیات و روایات اسلامی نیز بر وحدت و همدلی به عنوان یکی از راهکارهای پیروزی حق علیه باطل اشاره شده است و پیروزی در سایه وحدت می تواند در ابعاد بسیار وسیعی نیز گسترش یابد.

 

عبودی در ادامه بسیج را از نهادهای کارآمد در عرصه جنگ نرم دشمنان برشمرد و گفت: مهمترین زمینه فعالیت بسیج در جامعه موضوعات فرهنگی است که در قالب آن باید ارزش های اسلامی و انقلابی به نسل های جوان انتقال یابد.

 

وی تصریح کرد:فرهنگ ایثار و شهادت به دفاع از کشور محدود نمی شود بلکه در تمام عرصه ها می توان از این فرهنگ استفاده کرد.

         

ادامه تصاویر را در زیر مشاهده نمایید.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها