نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. خرداد 1394 - 16:45
فرودگاه
رييس اداره آموزش نفت و گازگچساران خبرداد؛
برگزاری دوره های ايمنی زمينی فرودگاهی در گچساران
رئيس اداره آموزش شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران از برگزاری 900 ساعت آموزش ويژه ايمنی زمينی فرودگاهی در شرايط اضطراری در این شهرستان خبر داد .

حميد رضا حسينی رئيس اداره آموزش شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران صبح امروزدر گفت وگو با  پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، از برگزاری دوره های ايمنی زمينی فرودگاهی در گچساران خبردادو گفت: به منظور ارتقاء سطح دانش ايمنی زمينی و آمادگی در شرايط اضطراری فرودگاه این شهرستان ، اداره آموزش این شركت با هماهنگی دفتر نظارت بر عمليات هوانوردی كشور و بخش خصوصی اقدام به برگزاری مجموعه دوره‌های آموزشی تخصصي در اين زمينه نموده است.

 

وي با بيان اينكه اين دوره‌‌ها در 4 بخش و به مدت 900 ساعت در حال برگزاری است،تصریح کرد: اين دوره ها كه شامل دوره‌های مقدماتی و پيشرفته ايمنی زمينی ، دوره استقرار مديريت اطلاع رسانی SMS ، مشاوره جهت تجهيز و نوسازی ادوات و ماشين آلات ايمنی و آتش نشانی فرودگاهی ، حمل كالا و مواد خطرناك هستند در حال برگزاری است .

 

حسینی افزود: در حال حاضر تعداد 130 نفر با بهره‌گيری از امكانات آموزشی ، مدرسين با تجربه و روشهای نوين آموزشی در اداره آموزش شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران در حال گذراندن اين دوره ها خواهند بود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها