نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. آبان 1393 - 22:40
ویژه برنامه های هفته بسیج در گچساران با حضور اصحاب رسانه در این شهرستان تشریح شد

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، با بیان اینکه هفته بسیج یادآور خاطرات عزت‌آفرین برای ملت ایران است ،گفت: فرهنگ بسیجی برگرفته از اندیشه های سیاسی و عقیدتی امام راحل است که به عنوان یک الگوی بی بدیل در دنیا مطرح شده است.

 

 

وی افزود:جامعه ما از یک تفکر بسیجی برخوردار است، که همین بهترین وسیله بازدارنده دشمن از وسوسه ایجاد تهدید علیه انقلاب اسلامی ایران شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد: حضور بسیج در کشور یک نعمت الهی است که دلگرمی و امید را برای دوستان و ناامیدی را برای دشمنان به دنبال داشته است.

 

انصاری درادامه با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت،امام خامنه ای(مدظله العالی)، گفت: بسیج به عنوان یکی از نعمت های بزرگ عرشی خداوند است که در راه تحقق تشکیل بسیج و حکومت جهانی اسلام حرکت می کند.

 

وی خاطرنشان شد:حضرت امام (ره) با تشکیل بسیج یک تفکر را در سراسر جهان بنا نهاد که این تفکر، آهنگ پیشرفت‌‌های نظام اسلامی را در عرصه‌های مختلف سرعت بخشید.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران نقش بسیج را در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی برجسته برشمرد و گفت: بسیجیان از زمان شکل گیری تاکنون به عنوان طلایه داران مقابله با استحاله فرهنگی و جنگ نرم دشمنان انقلاب و اسلام بوده اند.

 

انصاری در ادامه با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته بسیج در گچساران ،اظهار کرد: در هفته بسیج بیش از 74برنامه در این شهرستان اجرا خواهد شد.

 

این مقام مسئول افزود: بسیج، ولایتمداری و انتظار؛ بسیج، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی؛ بسیج، جوان و خودباوری؛ بسیج، اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی؛ بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی؛ بسیج مستضعفین در راه بیت المقدس و ایثار و میثاق با شهداء عناوین روزهای هفته بسیج است.

 

وی از اجتماع بزرگ بسیجیان در روز چهارشنبه پنجم آذرماه با عنوان «شکوه مقاومت» در گچساران خبر داد و گفت: این برنامه یکی از برنامه های محوری هفته بسیج است که بسیجیان این شهرستان در قالب گردانهای عاشورا,بیت المقدس,الزهراء و کوثردراین روز حضور و صلابت خود را به نمایش خواهند گذاشت.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:ملاقات مردمی فرماندهی ناحیه با مردم در کنار پایگاه های مشاوره دینی ،حضور سازمان یافته حلقه های صالحین در نماز جمعه،استقرار ایستگاه سلامت در مصلای نماز جمعه،نشست های روشنگری و ویزیت رایگان از برنامه های هفته بسیج در این شهرستان است.

 

انصاری افزود:مسابقات کشتی بسیجیان،ارائه مشاوره اداری کارمندان بسیجی به روستاییان،اردوهای جهادی،تقدیر از بسیجیان نمونه،اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی مختلف،گردهمایی خانواده محور تربیت پایدار در پایگاه های مقاومت و سرکشی از خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های هفته بسیج در گچساران است.

 

این مقام مسئول همایش افزایش جمعیت،عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهداء،دیدار و سرکشی از پیشکسوتان بسیجی،همایش پیاده روی و کوهپیمایی بسیجیان ،اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و ازاعزام حلقه های صالحین به اردوهای جهادی  را از دیگر برنامه های هفته بسیج در این شهرستان برشمرد.

 

در ادامه  این نشست با اهدای هدایایی از تلاش اصحاب رسانه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

ادامه تصاویر را در زیر مشاهده نمایید.

 

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها