نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آبان 1393 - 17:17
امام جمعه گچساران گفت: هر اندیشه، اقدام و حرکتی که بخواهد مقابل تفکر و اندیشه امام حسین(ع) ایستادگی کند در نطفه توسط علاقمندان به عاشورا خفه می‌شود.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در مراسم عاشورای حسینی وروز 13 آبان ،ضمن تسلیت عاشورای حسینی با بیان اینکه تفکری در پی تخریب و کمرنگ کردن مذهب و اهل بیت(ع) و بدبین کردن مردم نسبت به آن است، افزود: بعضی افراد فتنه‌گر و بدخواه می‌گویند که نگاه و اندیشه جامعه به اهل بیت(ع) بعد از وفات پیامبر(ص) سیاسی شده‌ است که این به جز توهین به ائمه مفهومی ندارد.

 

 

حجازی ادامه داد: در طول این انقلاب خون داده شد، اسیر و جانباز داده شد و جگرها خون شد تا سیره و آرمان امام حسین(ع) احیا شد.

 

امام جمعه گچساران یادآور شد: روز استکبارستیزی یعنی روزی که مردم متدین و مؤمن اعلام می‌کنند ما در مسیر حسین(ع) هستیم همانگونه که علی‌اکبر(ع) در عاشورای سال61 هجری جان خود را تقدیم کرد.

 

حجازی بیان کرد: هر اندیشه، اقدام و حرکتی که بخواهد مقابل تفکر و اندیشه امام حسین(ع) ایستادگی کند در نطفه توسط علاقمندان به عاشورا خفه می‌شود.

 

حجازی ادامه داد: بعضی فتنه‌گران به خیال صف‌آرایی مردم در مقابل انقلاب به تحریک مردم پرداختند غافل از اینکه مردم در 9 دی نشان دادند که پیرو امام حسین(ع) و منصب ولایت هستند.

 

 

امام جمعه گچساران با اشاره به برگزاری کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) گفت: کنگره ملی بی‌بی حکیمه(س) با موضوع شناسایی ابعاد شخصیتی این بانوی مکرمه برگزار شد و انتظار ما این است که به یمن وجودی این حرم مطهر استان و شهرستان ما به عنوان چهارمین حرم رضوی انتخاب شود.

 

حجازی ادامه داد: مردم متدین و ولایت‌مدار گچساران و استان این تقاضا را از مقام معظم رهبری دارند و رسانه‌ها نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها