نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. شهريور 1397 - 9:02
رئیس دانشگاه آزاد گچساران گفت:محیط دانشگاه نباید واردحواشی شود و محل جولان سیاسی‌کاران قرار گیرد،باید مدافع حقوق دانشگاه باشیم و تا زمانی که در این مسئولیت هستیم، تلاش می‌کنیم تا آن را به اهلش بسپاریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آیین تجلیل و بزرگداشت 28 نفر از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران با حضور هیأت رئیسه، کارکنان و خانواده آنان در سالن همایش‌های دانشکده پرستاری و مامایی این دانشگاه برگزار شد.

اسدالله ملک‌زاده،رئیس دانشگاه آزاد گچساران در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری و عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه اسلام گفت:اگر کسی احترام و عزت حجت خدا بر روی زمین را نگه ندارد، برای همیشه در تاریخ ذلیل خواهدشد؛ اما اقبال عمومی مردم آزاده جهان به اهل بیت علیهم السلام در حال افزایش است.

انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشوراست

وی افزود:انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عظیم عاشوراست و با تأسی از اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، هرگز زیر بار ظلم و ستم مستکبران و زورگویان نخواهد رفت.

ملک زاده  درادامه اظهار کرد:افرادی که در مسیر فرهنگ عاشورا و کربلا گام برداشتند، رستگار شدند و افرادی که امام زمان خود را نشناخته و با بصیرت و آگاهی حرکت نکردند، با وجود بهره‌مندی از علوم مختلف به قهقرا رفته و محکوم به شکست و نابودی هستند.

عاشورا و فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم

رئیس دانشگاه آزادگچساران بیان کرد:فرهنگ مبارزه با ظلم و ستم، بخشی از انقلاب اسلامی ایران است و همواره زلالی و پاکی این فرهنگ در همه جهان جاری شده و قدرت‌های پوشالی تا دندان‌مسلح را رسوا کرده است و به‌همین دلیل هرروز شاهد توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان علیه ملت ایران هستیم.

تقویت حس همدلی و نوع دوستی

ملک زاده در ادامه این مراسم گفت:تجلیل از زحمات همکاران پرتلاش که عمر شریف خود را در اعتلای اهداف سازمانی دانشگاه آزاد اسلامی صرف و گوهر جوانی خود را در این مسیر هزینه کردند، حس همدلی و نوع دوستی را تقویت می‌کند و دانشگاه را به سمتی می‌برد که همه به یکدیگر در این مسیر کمک کنند.

وی نیروی انسانی را برای هر مجموعه سرمایه‌ای عظیم برشمردو بیان کرد:شما همکاران، الگوهایی هستید که با تلاش و ازخودگذشتگی، این واحد دانشگاهی را به این مرحله از رشد رساندید و با استفاده از تخصص و پاک‌نهادی، افتخارآفرینی کردید و این مجموعه علمی فرهنگی را سرپا و پویا نگه داشتید.

پرداخت مطالبات بازنشستگان

وی اظهار کرد:مطالبات بازنشستگان با افتخار پرداخت شده و با یاری خداوند بزرگ در ماه‌های آینده وضعیت مطلوب‌تری پیدا می‌کنیم و سعی و تلاش‌ دانشگاه بر این است که خود را برای روزهای سخت آماده کنیم و همچون گذشته با تلاش مضاعف، حقوق و مزایای کارکنان و هیأت علمی فرهیخته را به‌موقع پرداخت کنیم.

محیط دانشگاه نباید محل جولان سیاسی کاران باشد

رئیس دانشگاه آزاد گچساران تصریح کرد:محیط دانشگاه نباید واردحواشی شود و محل جولان سیاسی‌کاران قرار گیرد؛ بلکه همواره با احترام به جناح‌ها، وظایف سازمانی خود را به نحو احسن انجام دهد، باید مدافع حقوق دانشگاه آزاد اسلامی باشیم تا زحمات چندین‌ساله کارکنان پرتلاش به هدر نرود.

تقویت دانشگاه به نفع همه است

ملک‌زاده درادامه تقویت دانشگاه را به نفع همه دست‌اندرکاران دانست و افزود: همه مسئولان تلاش کنند تا این مجموعه علمی که سبب تحولات عظیمی در بخش‌های مختلف جامعه شده، بیشتر رشد و ترقی کند.

افزایش 3رشته دکتری و 40رشته ارشد

وی تصریح کرد: سه رشته دکتری و 40 رشته کارشناسی ارشد به رشته‌های این واحد دانشگاهی اضافه شده و در همه رشته‌محل‌ها آماده پذیرش دانشجو بوده و با مهیاکردن زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، هیچ رشته‌ای از این واحد دانشگاهی حذف نشده است.

تلاش می کنم مسئولیت را به اهلش بسپارم

ملک زاده گفت:هیچ‌گونه بدهی به پیمانکاران، بازار و کارکنان نداریم و تا زمانی که در این مسئولیت هستیم، تلاش می‌کنیم تا آن را به اهلش بسپاریم و با تمام وجود در این سنگر، آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری را صیانت و پاسداری می‌کنیم.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها