نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. اسفند 1395 - 10:20
آشتی ملی یارفع حصر سران فتنه؟
نویسنده: 
محمد بهنامی نیا
طراحان آشتی ملی بدنبال رفع حصر سران فتنه و فراموشی فتنه سال ۸۸ هستندو آیا می توان با فتنه گرانی که در اردوکشی خیابانی شعار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" یعنی مرگ بر اصل یک نظام مشروع را سر داده اند، آشتی کرد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،متاسفانه برخی در تلاشند تا مسئله فتنه را به سطح اختلافات شخصی و جزئی تقلیل دهند، این در حالی است که اصحاب فتنه بدون اظهار پشیمانی دم از آشتی ملی می زنند.

کسانی که در فکر بازگرداندن سران فتنه به جریان نظام هستند حال منافع خود را در خطر می بینند. اتحاد و همدلی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که مردم ایران،نه تنها باهم قهر نیستند بلکه انقلاب و نظام کشور خود را دوست دارند.

اماباز هم عده ای دم از آشتی ملی می زنند، مگر فتنه گران که اصل نظام و ولایت را نشانه گرفته بودند و حادثه آفریدند از مردم بودند که با مردم آشتی کنند؟

آنها همان یزیدیان زمان بودند که پرچم ابا عبدالله (ع) را آتش زدند، آنها به اراده آمریکا و استکبار از مردم جدا شدند ودیگر مردم اینها را نمی پذیرند.

مگر سخن امام روح الله که فرموده بودند : "آغوش کشور وانقلاب همیشه برای پذیرفتن همه کسانی که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند باز است اما نه به قیمت طلبکاران آنها از همه اصول.

و در این روزها برخلاف حرف امام عده ای خود را به آب و آتش می زنند تا منافع خود را از دست ندهند،مگر مقام معظم رهبری چند بار از آنها خواسته بودند که اظهار پشیمانی کرده و از مردم عذر خواهی کنند، که نپذیرفتند.

رهبر انقلاب چند روز پیش با به راه انداختن آشتی ملی جواب آنها را به زیبایی دادند که :" مردم با آن کسانی که در روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با بی حیایی جوان بسیجی را لخت کرده و کتک زدند قهرند و آشتی نمی کنند".

دامن زدن به چنین مسائلی در ماهای نزدیک به انتخابات کار شایسته ای نیست و اگر سران فتنه تا حالا محاکمه نشدند بخاطر رافت نظام جمهوری اسلامی است که با حکم شورای امنیت ملی در حصر بسر می برند و این بزرگترین تخفیف در مجازات آنهاست.

در کشور ترکیه کودتای ساختگی به راه افتاد و همه را دستگیر و محاکمه کردند ولی در جمهوری اسلامی کسانی بودند که از فتنه حمایت کرده و به بدنه نظام برگشته و مشغول بکارند که این خود از برکات نظام اسلامی است.

امت حزب الله هنوز اشک های رهبر در سال 88 را فراموش نخواهیم کرد و به گفته ایشان که من به مسئله فتنه حساسم حساس و از خطوط قرمز ماست.

طراحان آشتی ملی بدنبال رفع حصر سران فتنه و فراموشی فتنه سال ۸۸ است و آیا می توان با فتنه گرانی  که در اردوکشی خیابانی شعار "مرگ بر اصل ولایت فقیه" و "جمهوری اسلامی" یعنی مرگ بر اصل یک نظام مشروع را سر داده اند، آشتی کرد؟ 

یکی از سران فتنه هم در جلسه ای خصوصی اعتراف کرد که تقلبی در سال 88 صورت نگرفت حال چرا اعترافش را علنی نمی کند؟ چرا دولت روحانی یک روز از رفع حصر حرف می زند و یک روز آشتی ملی را پیش می کشد؟

آیا فتنه گران هم از دولت یازدهم دست کشیدند که دولتمردان تدبیر و امید اینگونه به تقلا کردن افتاده اند که بهتر است به‌جای طرح این‌گونه مسائل بی اساس باید با ظرفیت‌ها و توان داخلی کشور آشتی کردوبه فکر مشکلات مردم رنج کشیده خوزستان باشند و سعی در بر طرف کردن مشکلاتشان کنند.

کسی که دعوت عمان را می پذیرد ولی دعوت مردم خوزستان را رد می کند؟

بازگشت فتنه گران در گرو اعتراف و محاکمه آنها توسط مردمی است که در 8 ماه غبار آلود فتنه 88 نفس راحت نکشیدند و با  حماسه ای به پهنای اقیانوس در 9 دی بساط فتنه را برچیدند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها