نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. آذر 1402 - 12:13
بام نفت ایران سوگوار عزای فاطمی شد؛
اجتماع بزرگ عاشورای فاطمی در گچساران+ تصاویر
همزمان با سالروز شهادت‌ حضرت زهرا (س)، عاشقان و ارادتمندان به خاندان رسالت با برپایی مراسم عزاداری در گچساران، بار دیگر رخت عزا به تن کردند و با چشمانی اشک‌بار مصائب دختر آخرین فرستاده خدا را مرور کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب ، صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم مؤمن و دین‌دار گچساران در سالروز شهادت جان‌سوز حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها دخت نبی مکرم اسلام به سوگواری و عزاداری پرداختند.

در این مراسم هیأت های مذهبی و شیفتگان اهل‌بیت علیهم‌السلام با مداحی مداحان اهل‌بیت (ع)، نوحه‌های غربت امام علی علیه‌السلام  را زمزمه کردند و سینه‌زنان از محل روگذر تا بوستان شهدای گمنام این شهرستان را عزاداری و سوگواری نمودند.

امروز گچساران میزبان خیل عظیم عزاداران فاطمی بود و برخی مسئولین به همراه اقشار مختلف مردم گچساران در جوار قبور مطهر شهدای گمنام به عزاداری پرداختند و اشک ماتم ریختند.

در این مراسم معنوی کودکان و نوجوانان هم در سالروز شهادت ام‌ابیها، بر سرو سینه می‌زدند و ارادت خالصانه خود را با شور و حرارت خاصی به اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام نشان می‌دادند.

در این آیین معنوی نیز حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی، امام‌جمعه گچساران پیرامون شخصیت حضرت فاطمه سلام‌الله علیها به ایراد سخن پرداخت.

ویدئو و تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

https://aparat.com/v/hkL5z

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها