نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. آذر 1402 - 8:17
مراسم عزاداری دهه دوم فاطمیه و وداع با پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام در هیئات های مذهبی گچساران با حضور عزاداران حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مراسم عزاداری ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها و وداع با سه شهید گمنام با حضور اقشار مختلف مردم در هیأت های مذهبی گچساران برگزار شد و مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام در این مراسم مرثیه‌سرایی کردند‌.

حجت‌الاسلام کرمی، مدرس حوزه و دانشگاه در مراسم عزاداری شهادت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها در حسینیه عاشقان ثارالله گچساران اظهار کرد: امنیت، عزت، آزادی و استقلال امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدایی است که با دست‌خالی در برابر جهان کفر ایستادند.

وی دفاع از ولایت را از مهم‌ترین ویژگی‌های رزمندگان اسلام برشمرد و افزود: شهدا با تأسی به حضرت فاطمه سلام‌الله علیها که در مسیر ولایت جان خود را فدا کردند، در مسیر دفاع از ولی‌فقیه ایستادند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور اشغال شود.

گفتنی است از غروب جمعه و پس از اقامه نماز مغرب و عشا حسینیه عاشقان ثارالله، مسجد امام علی علیه‌السلام، دانشگاه آزاد گچساران و گلزار شهدای این شهرستان میزبان پیکر پاک شهدای خوشنام بودند و مردم گچساران در کنار پیکر این شهدا به راز و نیاز و عزاداری به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها پرداختند.

تصاویری از این آیین در حسینیه عاشقان ثارالله گچساران را مشاهده کنید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها