نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. آذر 1402 - 12:11
با حضور خانواده معظم شهدا برگزار شد؛
یادواره شهدای فرهنگی گچساران+ تصاویر
یادواره 20شهید فرهنگی شهرستان گچساران با حضور مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یادواره شهدای فرهنگی گچساران با حضور سرهنگ جاماسب بهمنیار، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

انوشیروان قیطاسی، مدیر آموزش‌وپرورش گچساران در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: اگر تفکر بسیجی در کشورمان حاکم نبود  امروز  این امنیت، استقلال، اقتدار و عزت را نداشتیم. تفکر بسیجی یعنی هرجایی که خطری کشور را  تهدید می‌کنند، باید پای‌کار باشیم.

وی افزود: تفکر بسیجی یعنی وسط میدان یعنی تبعیت محض از ولایت، تفکر بسیجی  خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم است و تفکر بسیجی یعنی برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

قیطاسی تصریح کرد: تفکر بسیجی یعنی هر مسئولی در هر جایگاهی تمام تلاش و همتش این باشد که مشکلات مردم را حل کند. امیدآفرینی و جهاد علمی دو هدف متعالی بسیج است  یعنی اینکه فرهنگیان عزیز باید در کنار رشد و تعالی دانش‌آموزان روحیه خودباوری و امید را در دانش‌آموزان تقویت کنند

مدیر آموزش‌وپرورش گچساران تصریح کرد: ایران اسلامی خون‌بهای هزاران شهید است و باید در کلاس‌های درس دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم. معتقدم که تفکر بسیجی در هرجایی که حاکم شود بسیاری از مشکلات نیز فروکش خواهند کرد. کشوری که روزی سیم‌خاردار برای دفاع از مواضع نظامی خود نداشت امروز در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ بنابراین تفکر بسیجی عزت و اقتدار را به ملت بزرگ ایران اسلامی ارزانی داشته است.

سخنرانی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد(اینجا)، تجلیل از خانواده معظم شهدای فرهنگی، تجلیل از فرهنگیان بسیجی نمونه و همچنین پخش کلیپ شهدا و مداحی توسط محمدرضا محمودی از دیگر بخش‌های این یادواره بود.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها