نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. بهمن 1394 - 9:47
توسط مدیر آموزش و پرورش گچساران :
برنامه‌های ویژه دهه فجر در مدارس گچساران تشریح شد
مدیر آموزش و پرورش گچساران به تشریح برنامه‌های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس این شهرستان پرداخت.

سید ظهیرالدین پورالحسینی صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب گفت: امسال همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوعی در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس گچساران پیش‌بینی شده است.

 

وی افزود: اجرای زنگ انقلاب در تمامی مدارس این شهرستان در روز 12 بهمن صورت خواهد گرفت که به صورت نمادین در دبستان شاهد فدک رأس ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد.

 

پورالحسینی گفت: برپایی نمایشگاه کتاب و عکس نیز در تمامی مدارس گچساران از روز12 بهمن از برنامه‌های ویژه دهه فجر امسال است وبرگزاری محفل انس با قرآن در مسجد شهیدان گچساران با حضور مدارس پسرانه شهید اندرزگو، دبیرستان ولایت و شهید جهان‌آرا برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش گچساران اظهارکرد: برگزاری نقاشی همگانی و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با عنوان انقلاب و وحدت از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در مدارس دخترانه صنعت نفت و هنرستان فاطمه زهرا (س)این شهرستان است.

 

پورالحسینی تصریح کرد: غبارروبی گلزار شهدا با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان گچساران در 15 بهمن جاری رأس ساعت 15 برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش گچساران برگزاری نشست‌های بصیرتی کارکنان را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در مدارس گچساران برشمرد و افزود: این نشست‌ها در محل نمازخانه اداره آموزش و پرورش گچساران برگزار می‌شود.

 

وی از کاشت 22 نهال به یاد شهدای فرهنگی و انقلاب اسلامی در گچساران خبر داد و تصریح کرد: این مراسم رأس ساعت 9 در مدرسه دخترانه آسیه برگزار می‌شود.

 

پورالحسینی افزود: برگزاری جشنواره غذا، جشن انقلاب و برش کیک انقلاب در مدارس علم‌الهدی هنر و اندیشه و شهید مرتضی آوینی برگزار می‌شود.

 

مدیر آموزش و پرورش گچساران اجرای سرود همگانی یک‌هزار و 357 نفری دانش‌آموزان در روز راهپیمایی 22 بهمن جاری را از دیگر برنامه‌های دهه فجر امسال در مدارس گچساران برشمرد.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها