نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. آذر 1402 - 13:23
سرهنگ بهمنیار در یادواره شهدای فرهنگی گچساران:
دشمن با جنگ شناختی، اعتقادات نسل جوان و نوجوان را نشانه گرفته است
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز رسالت فرهنگیان بس بزرگ است چراکه دشمن به دنبال دین زدایی و تغیر باورهای جوانان است پس باید تلاش کنیم دانش‌آموزانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ جاماسب بهمنیار، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در یادواره ۲۰‌شهید فرهنگی گچساران ضمن تبریک هفته بسیج گفت: تشکیل بسیج به‌فرمان حضرت امام (ره) در پنجم آذرماه 58 از بزرگ‌ترین دستاوردهای ناب انقلاب باهدف دفاع از اسلام و میهن بود.

وی افزود: امروز سازمان بسیج با ۲۲ قشر در سراسر استان‌ها مأموریت ویژه‌ای در جهت اعتلای انقلاب اسلامی دنبال می‌کند. هرچند بسیج حرکت عظیم ملت ایران با آگاهی، بصیرت و عملی آمیخته با مبانی انقلاب اسلامی است.

 سرهنگ بهمنیار تصریح کرد: بنابراین شهادت‌طلبی، تقوا، پرهیزگاری، اخلاق، اخلاص، ایثار، فداکاری و گوش‌به‌فرمان ولایت بودن از ویژگی‌های بارز بسیج است. حقیقتاً شهدا پشتوانه اصلی نظام اسلامی هستند درحالی‌که خون شهدا بن‌بست‌های مسیر حق‌طلبی را به بزرگ‌راه تبدیل کرده است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه هرچه داریم به برکت خون شهدا است ادامه داد: شهدا رفتند تا امنیت و آرامش در جامعه حاکم شود، شهدا رفتند تا آرمان امام (ره) و انقلاب زنده بماند بنده نیز توصیه می‌کنم که وصیت‌نامه‌های شهدا را مطالعه کنیم. بااین‌وجود خانواده‌های شهدا چشم‌وچراغ همه ما هستند و صبر و استقامت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ستودنی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانش‌آموزان، هدف نقشه‌ها و توطئه‌های اخیر دشمن هستند، اظهار کرد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت از خود شهادت کمتر نیست و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند تهاجم فرهنگی دشمن را دفع کند امروز دشمن در یک جنگ شناختی قشر دانش‌آموز جامعه را هدف قرار داده است.

سرهنگ بهمنیار بیان کرد: امروز جایگاه دانش‌آموزان برای دشمن مهم است چراکه آینده کشورمان با همین دانش‌آموزان ساخته خواهد شد، لذا دانش‌آموزان باید در کنار تحصیل، خود را به سلاح بصیرت و باورهای دینی آن‌هم به جهت مقابله با جنگ نرم دشمن مسلح کنند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز نظام سلطه همه عرصه‌ها را به میدان جنگ ترسیم کرده است و ملت بزرگ ایران با هوشیاری و بصیرت با توطئه‌های دشمنان مقابله می‌کنند. البته فرهنگیان عزیز باید ضمن آگاهی، نسبت به دسیسه‌های دشمن نیز شناخت و درک درستی داشته باشند تا بتوانند به نیازهای فکری دانش‌آموزان آگاهانه پاسخ دهند.

وی با تأکید بر اینکه قطب‌نما امروز ولایت است، افزود: امروز در چنین میدان سختی با دشمن قرار داریم و تنها یک یا حسین دیگر باقی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب به قله نزدیک شده‌ایم. دشمن به دنبال تغیر باورهای جوانان کشوراست پس باید تلاش کنیم شاگردانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم هرچند امروز رسالت فرهنگیان بس بزرگ است چراکه دشمن به دنبال دین زدایی است.

سرهنگ بهمنیار در پایان هم گفت: باید توجه کرد که جمهوری اسلامی ایران به‌رغم تمام توطئه‌های سازمان‌یافته دشمنان، بالنده‌تر از گذشته به حیات خود ادامه می‌دهد. دشمنان در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی از هیچ تلاش برای ضربه زدن به ملت بزرگ ایران دریغ نکردند؛ اما نظام اسلامی با درایت رهبر معظم انقلاب، به برکت خون مطهر شهدا و با ایستادگی در مقابل دشمنان، ثابت و استوار به حیات جاودانه خود ادامه می‌دهد.

انتهای خبر/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها