نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. آبان 1402 - 16:37
300 دانش‌آموز دختر گچسارانی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، ظهر امروز 300 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه شهرستان گچساران در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند، شرکت‌کنندگان در طول این سفر 3 روزه علاوه بر شرکت در اردوی عملی از یادمان‌های شهدا در شلمچه، اروندکنار، هویزه و دهلاویه بازدید و با آرمان‌های شهدا و حضرت امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.

حجت‌الاسلام هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران در آیین بدرقه کاروان راهیان نور که با حضور جمعی از مسئولین در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد، گفت: اعزام کاروان راهیان نور با حضور قشر دانش‌آموز، فرصت بسیار ارزشمندی است تا آن‌ها با رشادت‌های رزمندگان در جریان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی افزود: در حقیقت اردوی راهیان نور در راستای اعتلای ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و همچنین انتقال این ارزش‌ها به نسل جوانی که انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده است، نقش تأثیرگذاری در تعالی جامعه دارد.

امام‌جمعه گچساران برگزاری اردوهای راهیان نور را یکی از برنامه‌های فرهنگی مؤثر و مورد تأکید مقام معظم رهبری و مسئولین نظام برشمرد و اظهار کرد: یکی از اهداف جنگ نرم دشمنان، انقلاب و باورهای دینی وایمانی جوانان است و برگزاری این اردوها در تحکیم اعتقادات جوانان بسیار تأثیرگذار است.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها