نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. فروردين 1400 - 22:42
"محمد حبیبی نژاد"، رسما به عنوان مدیرعامل تیم فوتبال نفت وگاز گچساران منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران با تفویض اختیارات مدیرعاملی تیم فوتبال بزرگسالان به "محمد حبیبی نژاد" رسما وی را به عنوان مدیرعامل این تیم منصوب کرد.

سید حمیدرضا حسینی که پیش از این با حفظ سمت مدیرمنابع انسانی شرکت نفت وگاز گچساران، مدیرعاملی تیم فوتبال بزرگسالان را نیز برعهده داشت، این مسئولیت را با حضور جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران نفتی به "حبیبی نژاد"منتقل کرد.

حسینی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید تیم فوتبال اظهار امیدواری کرد که با همت کادر فنی و حمایت مدیریت بتوانیم نتایج ضعیف نیم فصل اول را جبران نماییم.

وی تصریح کرد: همه توان خود را برای حمایت از مجموعه تیم نفت وگاز گچساران به کار خواهیم بست تا جایگاهی که شایسته فوتبال گچساران است را تصاحب کنیم.

محمد حبیبی نژاد نیز در این مراسم هدف از قبول کردن این مسئولیت را در شرایط بحرانی تیم ، تنها کمک به مجموعه تیم فوتبال برشمرد و افزود: در مسیر پیشرفت و موفقیت تیم جدیت و تلاش خودمان را به کار خواهیم بست .

حبیبی نژاد گفت: فوتبال یک ورزش جمعی و تیمی است و بدون مشارکت و همکاری تک تک اعضای تیم کاری از پیش نخواهد رفت پس نیاز به کمک همه افراد داریم از مدیرعامل گرفته تا اعضای هیئت مدیره و مجموعه امور ورزش که تیم را از بحران خارج کنیم.

وی اظهار کرد: برای حل مشکل مالی مجموعه تیم از مدیر منابع انسانی و مدیرعامل تقاضا دارم در سریع ترین زمان ممکن بخش دیگری از قرارداد بازیکنان پرداخت شود تا با انگیزه بالاتری نیم فصل دوم را آغاز کنیم.

تصاویر را درادامه مشاهده کنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها