نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آذر 1399 - 12:49
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در قرعه کشی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور فصل 400-99 در گروه الف این دوره از مسابقات قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،روز گذشته مراسم قرعه کشی لیگ دسته دوم فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹در سالن روابط عمومی سازمان لیگ به صورت وبینار و با متولیان امر برگزار شد، قرار است 28تیم در دو گروه 14تیمی به رقابت بپردازند و سپس با برگزاری پلی آف، سه تیم صعودکننده به لیگ آزادگان مشخص خواهند شد.

بازه زمانی شروع مسابقات با توجه به شرایط کرونایی از ۲۴ آذر تا اول دی ماه ۹۹ خواهد بود،هرچند لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان در این فصل با حضور مربیان و بازیکنان سرشناس برگزار خواهد شد و از این رو جذابیت زیادی را هم خواهد داشت.

در گروه یک تیم های سرشناسی همچون ویستاتوربین با هدایت فرشاد پیوس ،علم و ادب و محتشم تبریز ،سپیدرود رشت ،شهرداری بندرعباس ،شهرداری همدان، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، امیدگناوه و ایرانجوان بوشهر دیده می شود.

 در گروه دوم نیز شاهد حضور تیم های نام آشنا همچون پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد ، سردار بوکان ،مس شهر بابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم هستیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها