نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. دى 1399 - 13:07
به همت بسیج مرکز علمی کاربردی برگزار شد؛
یادواره شهید سلیمانی در گچساران+تصاویر
یادواره شهیدان حاج "قاسم سلیمانی"،"ابومهدی المهندس" و شهید هسته ای"محسن فخری زاده" در مرکز آموزش علمی کاربردی گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یادواره شهیدان حاج "قاسم سلیمانی"،"ابومهدی المهندس" و شهید هسته ای "محسن فخری زاده" در مرکز آموزش علمی کاربردی 1 گچساران برگزار شد.

در این آیین که با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد؛ محمد رضا محمودی به مداحی و نیز سرهنگ محمد درخوش، مسئول نظارت و بازرسی حوزه نمایندگی سپاه گچساران به تبیین ابعاد شهادت حاج قاسم در منطقه پرداختند.

درخوش در بخشی از سخنانش گفت:سردار سلیمانی با تشکیل محور مقاومت و مقابله با تروریسم جهانی امنیت را به منطقه و جهان هدیه دادند.

وی در ادامه تصریح کرد:نظام سلطه با تشکیل گروه های تروریستی همچون داعش در منطقه بدنبال انحراف در دین و ضربه زدن به اسلام بود که حاج قاسم در مقابل ترفندها و توطئه های دشمنان ایستادند و به خوبی معادلات استکبار جهانی را برهم زدند.

مسئول نظارت و بازرسی حوزه نمایندگی سپاه گچساران تصریح کرد:سردار سلیمانی انسانی شجاع و با تدبیر بودند، و تنها  اعمالشان را خالص و برای رضای خداوند انجام می دادند و به همین دلیل بود که از حاج قاسم به عنوان یک چهره ملی و بلکه بین المللی یاد می کنند.

درخوش در ادامه گفت: ولایتمداری،انقلابی‌گری و دفاع از آرمان‌های انقلاب از ویژگی های بارز سردار سلیمانی بود، با اینکه حاج قاسم اهل هیچ حزب و جناح سیاسی نبود اما مسایل سیاسی را به دقت رصد می‌کردند و همین تدبیر او باعث شده بود که مقبول همه گروه‌ها و جریانات سیاسی کشور هم باشند.

تصاویر این یادواره را مشاهده کنید.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها