نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. بهمن 1398 - 12:55
جشن‌های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در گچساران با نواختن زنگ انقلاب در مدارس این شهرستان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به کشور زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی در مدارس دوره های مختلف تحصیلی گچساران نواخته شد.

آغازگر برنامه‌های فجر انقلاب امروز با نواختن نمادین زنگ انقلاب در مدارس گچساران و به‌صورت نمادین در دبیرستان نمونه آزادگان بود که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد که در این مراسم دانش آموزان سرودهای انقلاب را با نشاط و شادی خاصی اجرا کردند.

حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران در این آیین گفت:امروز سالروز ورود پیروزمندانه حضرت امام (ره) به ایران اسلامی است که این ایام خجسته را باید گرامی بداریم.

وی افزود:خداوند می فرمایند هر کسی که تقوا داشته باشد،پس حمایتش خواهم کرد و امام راحل در ابتدای امر به تنهایی مبارزاتشان را دنبال کردند، چرا که ایمان به وعده و نصرت خداوند داشتند.

حجازی تصریح کرد:امروز از امام راحل به عنوان بزرگترین انسان قرن و عصر حاضر یاد می کنند و حضرت امام(ره)به یاری این مردم آگاه مقابل استکبار و ظلم و ستم ایستادگی کردند تا انقلاب اسلامی درچنین روزهایی به پیروزی رسید.

امام جمعه گچساران درادامه اظهارکرد:امروز هم به برکت انقلاب اسلامی و رهنمود های مقام معظم رهبری،ایران اسلامی مقابل استکبار جهانی قد علم کرده است و با صلابت و اقتدار راهش را تا ظهور حضرت حجت (عج) ادامه خواهد داد.

وی تصریح کرد:امروزهیمنه پوشالی آمریکای جهانخوار برای همگان و نیز کشورهای منطقه رو شده است و شاهد هستیم که مرتبا پایگاه های آمریکایی در منطقه نیز موشک باران می شوند و حتی چند روز قبل هم هواپیمای جاسوسی آمریکایی ها نیز ساقط شد.

حجازی در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت:عالم در حال تغییر است و جوانان عزیز از الان تلاش و همت کنید و در راه کسب علم ، تقوا و معرفت از هیچ کوششی دریغ نکنید.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها