نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. شهريور 1398 - 13:08
این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست؛
حضور عاشقانه مردم گچساران درعاشورای حسینی+تصاویر
همزمان با روز عاشورای حسینی مردم و هیات های عزاداری گچساران با حضور در گلزار مطهر شهداء، با زنجیر زنی و سینه زنی ارادت خود را به ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایشان نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مردم همیشه در صحنه و علاقمند به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام درگچساران بار دیگر با برپایی عزاداری در روز عاشورا با آرمان‌های سید و سالار شهیدان بیعت کرده و تبعیت از سیره استکبارستیزی و ذلت‌ناپذیری آن امام همام را با عزاداری به منصه ظهور رساندند.

دسته ها و گروه های عزاداری گچساران در صف های منظم و فشرده به زنجیرزنی، سینه زنی و نوحه خوانی پرداختند و در عزا و ماتم سرور و سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان اشک ماتم ریختند.

در این مراسم باشکوه هیئت های مذهبی و عزاداری با حرکت از هیئت خود و پیوستن به دیگر هیئت‌ها در محل گلزار شهدای گچساران ، شوری حسینی و تصویری ناب از عشق و ارادت به سرور شهیدان امام حسین(ع) را رقم زدند.

پیر و جوان، کودک و نوجوان، زن و مرد ، مسئولان واقشار مختلف مردم امروز در روز عاشورا ارادت خود را به ائمه اطهار علیهم السلام و پیروی از سیره آنها به نمایش گذاشتند.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها