نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. شهريور 1399 - 9:28
مادر جان؛مارا دعا بفرما تا فریادرس مستضعفان ،محرومان و نیازمندان سرزمین ایران باشیم،سرزمینی که فرزندانش به معنای واقعی قیام آزادی خواهی فرزندت حسین علیه السلام را زنده کردند و در نقاط مختلف دنیا نام و آرمانهای حسینت را احیا نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ابوالحسن غلامی جانباز گچسارانی در مطلبی نوشت:

بی بی دوعالم مادرحسین شهید

سلام

شک نکن که دیگه خاندان اصیل وبزرگوارشما تنهانیست. پس از هزاروچهارصدسال درگوشه ای از این کره خاکی مردمانی با پشتوانه یکتاپرستی همیشگی خوداز سرزمین کهن ایران باجان ،عقل ودل چنان سنگ تمام برای میراث مترقی پدر،همسرو پسران،دختران و نوه هایت گذاشتند که نگو و نپرس.

باوجودی که درتاریخ خود مردان و زنان بزرگ و قابل احترامی را از نسل خویشتن دیده اند اما بدون اینکه حسین و عباس را دیده باشند و حتی قبل ازاینکه مرقدآنها را زیارت کرده باشند با عشق بی پایان جان،زندگی،عمر،جوانی،خانواده،دست،پا و چشم خودرا نثار بچه هات کردند.

از بچه هات درس مردانگی،آزادگی،عدالت خواهی و ظلم ستیزی یاد گرفتند.

بخواب مادر که میلیونها پسر و دخترت پرچمدار ارزشهای انسانی والهی شما شده اند.

فرزندانت را دراین برهه دعا کن تا در کربلاها و عاشوراهای هرروزشان سربلند بیرون آیند،دعا بفرما تا به دام دنیاپرستان ،منصب ومنفعت طلبان، متحجرین و ریاکاران نیفتیم.

مارا دعابفرما تا فریادرس مستضعفان ومحرومان ونیازمندان سرزمین ایران باشیم،سرزمینی که فرزندانش به معنای واقعی قیام آزادی خواهی فرزندت را زنده کردند و در نقاط مختلف دنیا نام و آرمانهای حسینت را احیا نمودند.

مادرجان

برای ادعای من می توانید از مهمانانتون دربهشت برین بپرسید فرشتگانی همچون مهدی باکری،ابراهیم همت،مصطفی چمران،عباس بابایی،عباس دوران،حسین خرزای،صیادشیرازی،محمودکاوه،حسن باقری،ابراهیم هادی،برونسی و...تابرسد به دنیاسالارما  قاسم سلیمانی.

بله مادر

اینگونه ست  ایران جان.

مردم ایران به اعتراف رهبران بزرگ ‌و ارزشمند،شاید از امت دوران پیامبر(ص) هم بهترباشند پس به والیان آن درمناصب ریز و درشت توصیه وتذکر بفرمایید که همچون فاتح خیبر درایت بخرج دهند و باجان و دل بدنبال حق و اجرای عالمانه عدالت  باشند که این امت تشنه عدالتند.

با پرچم عِلم و عمل عادلانه می توانند زمینه ساز ورود فرزند غایب از نگاه دنیوی شما باشند،همان منجی که می تواند جامعه بشری را درجای جای کره خاکی  ازبند ظالمین نجات دهد و با دستیابی به منظومه های ناشناخته علم ودانش طعم شیرین حقیقت  زندگی را به انسانها  بچشاند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها