نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. ارديبهشت 1398 - 8:05
125میلیارد تومان برای احداث این تونل در منطقه دیل گچساران اختصاص داده شده که با احداث این تونل محور دهدشت_پاتاوه به بنادر جنوبی متصل می‌شود ، طول این تونل به متراژ دوهزار و ۶۰۰ متر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عملیات اجرایی بزرگترین تونل منطقه جنوب کشور و اتصال کریدور شمال به جنوب(اصفهان به دریای خلیج فارس و بوشهر) توسط مؤسسه حرا قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) دراسفندماه 96درگچساران آغاز شده است که 14هزارو 500 متر برای اجرای این طرح عمرانی در گردنه دیل انجام خواهد گرفت.

به گفته مسئولین؛ این پروژه، مسیر بویراحمد گرمسیر را نجات خواهد داد و مهمترین فعالیت مؤسسه حرا قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در احداث تونل درکشور است که با بهترین تجهیزات انجام می‌دهد که با احداث این تونل مسیر اصفهان به بندرگناوه حدودصد کیلومتر کاهش می یابد.

هرچندغلامرضا تاجگردون،نماینده گچساران و باشت درمجلس در این خصوص نیز افزوده است که این تونل با اعتباری 125 میلیارد تومانی احداث خواهد شد که با پایان یافتن این پروژه مردم از این مسیر بهره‌مندخواهند شد،قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء آبروی سپاه است و این پروژه هدیه‌ای از نظام به مردم این منطقه است.

وی نیزتصریح کرده بودکه من از قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به خصوص موسسه حرا تقدیر و تشکر می‌کنم که به جرات می‌توان گفت جور سازندگی کشور را در حد بسیار خوب متقبل می‌شوند.گفتنی است طول کل تونل 2هزار و 600متر است که تاکنون بیش از 900متر حفاری صورت گرفته است.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها