نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. مرداد 1397 - 19:39
۹۹۳ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه سومین جایزه ملی داستان کوتاه "سقلاتون"درگچساران ارسال شد که از این تعداد ۶۷۰ اثر در بخش آزاد، ۲۰۳اثر در بخش بومی و ۱۲۰ اثر در بخش نفت بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اختتامیه سومین جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد،فرماندارگچساران،مدیر آموزش و پرورش گچساران و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی درسالن اجتماعات فرهنگیان گچساران برگزارشد.

دراین جشنواره که تلاش می شود در جدول تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد داورانی برجسته و نام آشنایی از جمله ابوتراب خسروی،محمد جواد جزینی و حسن بهرامی آثار رسیده را داوری کردند.

۹۹۳ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه سومین جایزه ملی سقلاتون ارسال شد که از این تعداد ۶۷۰ اثر در بخش آزاد،203 اثر در بخش بومی و ۱۲۰ اثر در بخش نفت بود.از این تعداد 33 اثر در بخش بومی، 31 اثر در بخش آزاد و 5 اثر در بخش نفت به مرحله دوم جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون راه‌ یافت.

از مجموع 69 اثردر سه بخش اقلیمی، آزاد و نفت تعداد 9 اثر برگزیده شد.در بخش نفت، آقای مجتبی هژبری از خراسان مقام اول ، صابر محمدی ازگچساران و عباس بابا علی از تهران نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش اقلیمی مصطفی شمس از کرمان مقام اول، صابر محمدی از گچساران و آرش محمودی از کرمانشاه نیز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند ودر بخش آزاد سولماز اسعدیان از تهران مقام اول، امین اطمینان ازخراسان و فاضله فراهانی ازتهران مقام‌های دوم و سوم را نیزکسب کردند.

در بخش‌های نفت، آزاد و بومی، جایزه مقام نخست لوح تقدیر، و مبلغ 20 میلیون ریال اهدا شد و مقام دوم لوح تقدیرو مبلغ 15 میلیون ریال و مقام سوم لوح تقدیر و مبلغ 10میلیون ریال نیزبه برگزیدگان اهدا شد.

گفتنی است کار داوری آثار ارسالی به دبیرخانه سومین جایزه ملی داستان کوتاه «سقلاتون» در مرحله نخست از سوی داوران کوروش قبادی، طاهره اسکندری و کرم الله سلیمانی انجام شد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها