نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. مرداد 1397 - 14:31
فرماندار گچساران گفت: در سالجاری مبلغ 150 میلیارد ریال به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تخصیص داده شده است و در واقع جشنواره سقلاتون به منظور ارتقاء توان نویسندگان، بهره‌مندی از خلاقیت و ایده‌های جدید برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی،فرماندارگچساران ظهر امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره جایزه ملی داستان کوتاه "سقلاتون" گچساران ،اظهار کرد: توجه به مقوله فرهنگ و ایجاد بسترهای مناسب در زمینه کارهای فرهنگی  از اهمیت ویژ‌ه‌ای برخوردار است.

 فرماندار گچساران  ادامه داد: در چهار سال اخیر کارهای عمرانی زیادی  چه در زمینه سخت افزاریی و چه نرم افزاریی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران صورت گرفته است و یکی از مهمترین نیازهای یک هنرمند وجود اماکنی است که بتواند به راحتی هنرخود را به نمایش بگذارد.

رحیمی درادامه با اشاره به احداث دو مجتمع فرهنگی و هنری در گچساران گفت:با افتتاح و به تکمیل رسیدن این دو مجتمع  نیاز هنرمندان این شهرستان  برای اجرای هنرهای خود  تا چند سال آینده دیگر مرتفع خواهد شد.

وی افزود:شهرستان گچساران دارای هنرمندان زیادی است و کسب عنوان‌های مختلف کشوری ،استانی نشان از توانمندی هنرمندان و نویسندگان شهرستان در این زمینه است و در سالجاری مبلغ 150 میلیارد ریال به حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تخصیص داده شده است.

 رحیمی در ادامه به اختتامیه سومین جشنواره جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این جشنواره در سه سال متوالی  در حال برگزاری است که آثار هنرمندان زیادی از نقاط مختلف کشور و خارج کشور برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال می‌شود.

 فرماندار گچساران افزود: در واقع جشنواره سقلاتون به منظور ارتقاء توان نویسندگان، بهره‌مندی از خلاقیت و ایده‌های جدید برگزار می‌شود.

  گفتنی است در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه سومین جایزه ملی داستان کوتاه در گچساران ازدو کتاب سقلاتون 1 و 2 رونمایی شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها