نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. شهريور 1396 - 7:49
کلنگ احداث مسجد حضرت ولی عصر(عج)با حضور امام جمعه گچساران و مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمددرشهرک هدایت گچساران به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،کلنگ احداث مسجد حضرت ولی عصر(عج)با حضور امام جمعه گچساران ،مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمدو جمعی از مسئولین محلی و خیرین درشهرک هدایت گچساران به زمین زده شد.

سید امین الله حجازی ،امام جمعه گچساران دراین آیین با اشاره به فضیلت بنای مسجد در آموزه­ های دینی گفت:این مسجد با کاربری‌های مذهبی و فرهنگی ظرفیت خوبی برای اهالی به ویژه جذب جوانان و نوجوانان این منطقه محسوب می‌شود.

وی افزود:مسجد یک مرکز عبادی و فرهنگی است که در نظام و مکتب آسمانی دارای جایگاه خاصی است وبا توجه به ضروری بودن احداث مسجد در مناطق مختلف شهر، باید با همکاری و کمک خیرین احداث آن انجام شود و امیدواریم امروز با کلنگ‎زنی این مسجد، هر چه سریع‌تر شاهد به بهره‌برداری رسیدن آن باشیم.

وی با اشاره به اینکه هر کار مهم نیازمند ساختار اولیه و داشتن زیربنا است،خاطرنشان کرد: مسجد، نقش مهمى در حيات دينى و حتى در شئون اجتماعى ، اقتصادى ، سياسى و علمى مسلمانان دارد, اوليای اسلام همواره مردم را به ساختن مسجد تشويق كرده ­اند و پاداش‌هاى بزرگى براى اين كار ذكر نموده ­­اند.

 گفتنی است "خلیفه خداوردی" یک قطعه زمین در انتهای کوچه 8شهرک هدایت گچساران را وقف ساخت مسجد کرده است.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها